Aviseringar
Rensa alla

Avsugning + utseende 🙂


Ämnesstartare

Kvinnan bör ha på sig Waffen SS uniform anno 1942 och paradoxalt nog bryta på Ryska + att hon under akten använder en fältmarsalkstav på ett ytterst okristligt manér. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Kvinnan bör ha på sig Waffen SS uniform anno 1942 och paradoxalt nog bryta på Ryska + att hon under akten använder en fältmarsalkstav på ett ytterst okristligt manér.

fapfapfap


   
SvaraCitera

Hon ska se ut som mig <3 [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ska se ut som Chicago [wink][rolleyes]


   
SvaraCitera

SilentScream:

Blir tänd på;

naijjjsssssss >-<


   
SvaraCitera
Åtta

Såhär ska hon se ut: [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta går ej: [smile][wink][sad][shake][confused]
Detta går: [cool][surprised]
Detta är bäst: [cry]


   
SvaraCitera
Åtta

Anarkandi:

Detta är bäst: [cry]

Sant. Missade den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu är jag förvisso fd sexmissbrukare som går på avtändning o sedan några månader tillbaka är utrustad med munkavle mot min vilja men... hmmm... rock 'n' roll...

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ska stå på knä på golvet framför mig, händerna bakom ryggen i handbojor och mina händer om hennes huvud. Kläder spelar inte så stor roll, men kanske en skoluniform eller bara sexiga underkläder? Eller naken. [y]


   
SvaraCitera

Hon ska ha ett par sexiga trosor och topless.Seda ska hon tillåta mig göra deepthroat så att hon får kväljningar och hon ska kolla mig i ögat och säga :Jag är din lilla slyna!!![badgrin][bigcheers][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Kvinnan bör ha på sig Waffen SS uniform anno 1942 och paradoxalt nog bryta på Ryska + att hon under akten använder en fältmarsalkstav på ett ytterst okristligt manér.

mörknäs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chicago:

Hon ska se ut som mig <3

Åh :)! Gogo![y]

Anarkandi:

Detta är bäst:

Åtta:

Såhär ska hon se ut:

Sadister ;O kunde svurit på att anarkandi var a-sexuell!

POFFF:

Magrutor på killar är fult ..

Det ska vara lagom tycker jag (:

pandan:

Hon ska stå på knä på golvet framför mig, händerna bakom ryggen i handbojor och mina händer om hennes huvud.

DenUnDeRlIgApOjKeN:

Seda ska hon tillåta mig göra deepthroat så att hon får kväljningar och hon ska kolla mig i ögat och säga :Jag är din lilla slyna!!!

Jag dog, lite iaf[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

Sadister ;O kunde svurit på att anarkandi var a-sexuell!

Nej, jag är hypersexuell. 🙂


   
SvaraCitera