Aviseringar
Rensa alla

Avsugning vid sex?


Ämnesstartare

Vill veta vad alla ni ute i världen tkr om detta 😛


   
Citera
Ämnesstartare

Kommentera gärna vrf ni svarade som ni gjorde 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså, det är ju egentligen situationen som bestämmer hur sexet ska bli.
Ligger jag och slickar en tjej och hon stönar att jag ska trycka in den i henne, så gör jag det, och struntar i avsugningen.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Alltså, det är ju egentligen situationen som bestämmer hur sexet ska bli.
Ligger jag och slickar en tjej och hon stönar att jag ska trycka in den i henne, så gör jag det, och struntar i avsugningen.

Så bra förklarat [love]


   
SvaraCitera

nä, jag tycker inte avsugning någonsin är befogat. Om det inte innebär att jag får något VÄLDIGT fint tillbaka. Då snackar vi en månads hyra... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sen är det ju olika med olika tjejer. Min tjej vill inte suga av mig, inte gjort det på två år men jag tkr vårt sex är bra ändå 🙂 Men grejen är att jag vill se hur andra tkr om det här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Så bra förklarat

Tyckte faktiskt att jag fick till det. [love]


   
SvaraCitera

radartard:

fint

radartard:

hyra

Tjejer alltså... [rolleyes]


   
SvaraCitera

Moneytalks33:

Spelar ingen roll (Du röstade på detta alternativ)

"ibland" hade jag väl egentligen velat svara, men...![mad]


   
SvaraCitera

radartard:

nä, jag tycker inte avsugning någonsin är befogat. Om det inte innebär att jag får något VÄLDIGT fint tillbaka. Då snackar vi en månads hyra... [rolleyes]

sämst_tjej_2000@hotmail


   
SvaraCitera

radartard:

Då snackar vi en månads hyra...

hora!


   
SvaraCitera

Myksa:

Tjejer alltså..

Mawns:

sämst_tjej_2000@hotmail

Wanking BC:

hora!

tkr ni e taskiga 🙁 vill ni att alla ska svara örligt fårn i ju respketera vad ma nsgäer!


   
SvaraCitera

radartard:

tkr ni e taskiga 🙁 vill ni att alla ska svara örligt fårn i ju respketera vad ma nsgäer!

Tycker det är bra att folk ser att man inte ska vara pengakåt och tråkig i sängen samtidigt! Ett av dom räcker, men båda på samma gång är inte acceptabelt [no-no]


   
SvaraCitera

radartard:

tkr ni e taskiga 🙁 vill ni att alla ska svara örligt fårn i ju respketera vad ma nsgäer!

Exakt


   
SvaraCitera

radartard:

nä, jag tycker inte avsugning någonsin är befogat. Om det inte innebär att jag får något VÄLDIGT fint tillbaka. Då snackar vi en månads hyra... [rolleyes]

Klara Anka [party]


   
SvaraCitera