Aviseringar
Rensa alla

AVSUGNINGSFRÅGOR


Mawns:

(som för övrigt är en sjukt överskattad ställning som endast bör användas i porrfilmer)

Va? Nej-nej [no-no][love]


   
SvaraCitera

Oväntad:

Va? Nej-nej [no-no][love]

Omständig och jävlig är den. Om det inte är två tjejer kanske. [no-no]


   
SvaraCitera

Mawns:

Omständig och jävlig är den. Om det inte är två tjejer kanske. [no-no]

Är den ju inte, går ju jättebra om tjejen är överst [y]

Kanske är bra om det inte är massa stor längdskillnad också.


   
SvaraCitera

Åtta:

[bigsmile]

Vadå?


   
SvaraCitera
Åtta

Mawns:

Omständig och jävlig är den.

Agreed. Överhypad skit. [no-no]

Libertad:

Vadå?

Jag blev bara så glad av tanken på att ha en så äcklig kuk att folk spyr av den. It brought back some memories. [cute][blush]


   
SvaraCitera

Åtta:

Jag blev bara så glad av tanken på att ha en så äcklig kuk att folk spyr av den. It brought back some memories. [cute][blush]

Jaha. Okej. Ja, då var det inget. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Har hört om en kompis som blev avsugen av en tjej med tandställning. Inte najs.

Hahaha. Då är hon ju bara dålig.
Jag har haft tandställning, och sugit av, och ingen har klagat. [rolleyes]
(MEN, OM EN VECKA SÅ SKA JAG TA UT DEN!)


   
SvaraCitera

Ceksi:

1. Vad gör en avsugning fantastisk?

Att den är njutningsbar och att den sker utan förfrågan.

Ceksi:

2. Hur känns en avsugning och hur tänker ni tillbaka på det minnet?

Som något varmt men att jag inte förstår varför folk tjatar om att det är så skönt...

Ceksi:

3. Om du pullar tjejen, tycker du hon borde ge er ett blowjob då eller bara ett handjob? Vad/Varför/Motivera!

Kanske... Uppfyller akten något, men när jag jobbar är jag så inne på det jag gör så vad hon gör märks knappt...

Ceksi:

4. Har ni varit med om en händelse där tjejen spytt för att du smakat pyton? I så fall: varför tvättar du inte dig noga om det finns chans att ni ska "mysa"?

Det har inte hänt nej.

Ceksi:

5. Brukar du generellt sett komma snabbare eller långsammare av en avsugning än vanligt sex?

Har aldrig kommit av varken eller... Det enda som får mig att komma är min trogna höger... Vilket är rätt tragiskt...

Ceksi:

6. Har tjejen gjort fel någon gång under utförandet och i så fall på vilket sätt, gjorde det rentav ont?

Är det meningen att det ska vara skönt eller ens kännas så ja.

Ceksi:

7. Efter ungefär hur lång tid brukar du komma?

Har aldrig hänt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ceksi:

1. Vad gör en avsugning fantastisk?

När tjejen har inlevelse, fantasi och variation, när det märks att hon gillar vad hon gör.

Ceksi:

2. Hur känns en avsugning och hur tänker ni tillbaka på det minnet?

Underbart, varmt, fuktigt, skönt. Blir kåt av att tänka tillbaka på det [wink]

Ceksi:

3. Om du pullar tjejen, tycker du hon borde ge er ett blowjob då eller bara ett handjob? Vad/Varför/Motivera!

Hon borde väl ingenting... men rent generellt föredrar jag mun framför hand.

Ceksi:

4. Har ni varit med om en händelse där tjejen spytt för att du smakat pyton? I så fall: varför tvättar du inte dig noga om det finns chans att ni ska "mysa"?

??? Har nån det?

Ceksi:

5. Brukar du generellt sett komma snabbare eller långsammare av en avsugning än vanligt sex?

Som så många andra långsammare, lättare att ha kontroll.

Ceksi:

6. Har tjejen gjort fel någon gång under utförandet och i så fall på vilket sätt, gjorde det rentav ont?

Dragit ner förhuden för långt/hårt... Har aldrig känt tänderna, även om jag varit med om att tjejen bett om ursäkt för att tänderna tagit i.

Ceksi:

7. Efter ungefär hur lång tid brukar du komma?

Beror helt på. Ibland aldrig (om man druckit lite för mycket), ibland nästan på en gång om man blivit uppvärmd och hon går in för det!

Mawns:

69an eller något (som för övrigt är en sjukt överskattad ställning som endast bör användas i porrfilmer)

Är ju hur mysigt som helst om man som jag både gillar att ge och ta oralsex! Visserligen brukar jag tappa lite fokus på vad hon gör där nere, men väldigt upphetsande att höra henne stöna med munnen full [wink]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera