Aviseringar
Rensa alla

Avtänning- mår inte ok...


Ämnesstartare

ungdom94:

Lounge fact: vet inte , för jag va sugen på att röka, skulle egentligen ha benzat igår men de fanns inget benzo kvar så köpte tjack ist.

så då blandar du allting du kommer över istället.. använd din sunda förnuft istället för att stoppa i dig alla möjligt skit bara för att du kommer över det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum: japp, men jag gillar tjack också.
Åtta: aha okej,
Mediakatt: neej jag vill inte läggas in på avgiftning ...
Lounge fact: neej om jag hade tagit allt jag kommit över hade jag ju tagit E och ghb också ...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

Wanking_BC: läs de jag skrev t lounge fact

Ja men alltså, finns ju en charm i att blanda typ tjack och alkohol men...CB är ju väldigt ofta neråt medan tjack är jävligt uppåt, vad var du ute efter för effekt? Du borde ta reda på det innan du börjar stoppa i dig en massa.

ungdom94:

Lounge fact: vet inte , för jag va sugen på att röka, skulle egentligen ha benzat igår men de fanns inget benzo kvar så köpte tjack ist.

Var tusan får du alla pengar ifrån? [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aah jag vet men från första början skulle jag spara tjacket o ta de på måndag, skulle bara ha rökt och sen senare på kvällen tagit benzo,...
Jag säger inte hur jag får mina pengar..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

neej jag vill inte läggas in på avgiftning ...

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kanske borde chilla lite med drogerna innan du dör


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

Jag säger inte hur jag får mina pengar..

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mediakatt: för jag vill inte vara instängd, jag vill kunna röra på mig och inte bli förföljd överallt typ...

Patrick bateman: jag ska ta de lugnt men jag tänker inte sluta helt, kommer nog röka mest.

Wanking_BC: haha neej skulle inte tro de :o, va fan tror du om mig ? 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

för jag vill inte vara instängd, jag vill kunna röra på mig och inte bli förföljd överallt typ...

Vill du undvika det så borde du inte ta en massa knark.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mediakatt: de är inte så lätt !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ungdom94:

de är inte så lätt !

Vad är det som hindrar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hmm.. Vet inte...


   
SvaraCitera

Förstår ej vad du annars hade väntat dig. Tänk nästa gång på vilken effekt du vill åt, istället för att blanda lugnande preparat med speedande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kolla på Ett Anständigt Liv, och se om du är lika sugen på att knarka ordentligt sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho: neej jag vet inte va jag tänkte med faktiskt...
Buddah: ok


   
SvaraCitera