Aviseringar
Rensa alla

Avundsjuk kompis...


Ämnesstartare

Jag har en kompis som verkligen inte kan vara glad för min skull. Vi är jättebra vänner och jag skryter aldrig för henne eller berättar speciellt mycket om mina upplevelser (inom modellandet). Men nyligen blev jag tillsammans med en av skolans snyggaste killar och hon låtsas inte om att höra om jag någon gång vill prata om honom med henne. Då byter hon samtalsämne till något som rör henne...

Jag vill inte ha det så här blir arg på att hon aldrig kan lyssna! Vad ska jag göra?


   
Citera

Hon kanske tycker om killen och inte vill höra hur du horar med honom för d gör jävligt ont att höra sexuella/intima detaljer från nån man tycker oms sexliv.


   
SvaraCitera

Tözen:

Hon kanske tycker om killen och inte vill höra hur du horar med honom för d gör jävligt ont att höra sexuella/intima detaljer från nån man tycker oms sexliv.

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

Hon kanske tycker om killen och inte vill höra hur du horar med honom för d gör jävligt ont att höra sexuella/intima detaljer från nån man tycker oms sexliv.

Jag vet att hon tycker att han är snygg så sex pratar jag inte om med henne... men liksom allmänt så fort jag nämner hans namn vill hon byta samtalsämne eller så säger hon att det inte kommer hålla för jag reser så mycket. [confused]


   
SvaraCitera

niljon:

Jag vet att hon tycker att han är snygg så sex pratar jag inte om med henne... men liksom allmänt så fort jag nämner hans namn vill hon byta samtalsämne eller så säger hon att det inte kommer hålla för jag reser så mycket.

Är du tjockskallig? 1. hon är intresserad av honom. 2. eller så är hon bara realistisk och tycker du är dum i huvet som tror d ska hålla så d itne är värt att diskutera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

Vad ska jag göra?

Inte snacka om honom med henne, vad skulle du annars kunna göra? protestera mot saken? [crazy]


   
SvaraCitera

fan konstiga tjejer är[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Inte snacka om honom med henne, vad skulle du annars kunna göra? protestera mot saken?

Jag nämner inte honom längre, eller jag har inte gjort det många gånger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

Jag nämner inte honom längre, eller jag har inte gjort det många gånger.

Bra, då har du ju redan löst det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Bra, då har du ju redan löst det

Nej? Hon har en sån dålig attityd mot mig precis som om jag gjort något mot henne. Bara för att jag är framgångsrik liksom.


   
SvaraCitera

Hon har problem. Bry dig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

Nej? Hon har en sån dålig attityd mot mig precis som om jag gjort något mot henne. Bara för att jag är framgångsrik liksom.

Mm men det går ju inte att lösa, det är det som är grejjen. Hennes attitydsproblem kan du inte göra mycket åt skulle jag tro, försöker du kommer det nog bara bli ännu värre. Synd men sant, fast det borde väl inte va så svårt att fortsätta inte snacka om honom med henne? hon verkar ju iaf. inte ta illa upp eller nånting, så det verkar va lugnt mellan er ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

salem1:

Synd men sant, fast det borde väl inte va så svårt att fortsätta inte snacka om honom med henne?

Nej det är det väll inte men ändå jag vill kunna snacka om min kille med mina kompisar utan att hon ska bli sur...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

niljon:

Nej det är det väll inte men ändå jag vill kunna snacka om min kille med mina kompisar utan att hon ska bli sur...

Jag förstår dig, men tyvärr verkar det vara kört för det samtalsämnet och det finns inget du kan göra åt det[smile]


   
SvaraCitera

Hon är svartsjuk, förstår henne. Det är väl inte nåt egentligt problem för DIG att inte kunna prata om honom med henne, hon vill inte liksom. lol. Acceptera.


   
SvaraCitera