Aviseringar
Rensa alla

Awesome dream! XD


Ämnesstartare

Hade en skitcool dröm... som om jag drömt det förut...

Jag var på besök hos min pappa och hans sambo. Tror vi hade tittat på någon film. Sen blev det sent och jag skulle hem och sova (då jag, min mamma och min bror bodde granne med pappa hos våran styvfar). När jag väl var inne på gården, verkade allt så konstigt, jag tittade bakåt och vände mig fram igen, plötsligt kommer en armé av jättestora kaniner, ungefär som Frank i "Donnie Darko"-filmen. Fast jag mindes då att min styvfar varnade mig från dom, dom var helt omöjliga att rubba, dom bara gick på och förstörde allt, väldigt farliga. Min styvfar hade lagt ut minor på hela gården för att det var det enda som kunde döda dom. Men jag var helt omringad av alla och försökte springa ner till pappa, men alla trängde på mig, men jag kom till slut in i huset. Sedan började alla kaniner att öppna alla fönster och dörrar och marscherade in och bara gick på som om dom var robotar och inte visste vad dom höll på med.
Jag såg en liten kaninunge gå runt i ett rum, jag tog den (dock var den väldigt tung) och kastade ut den genom fönstret rakt ner i en balja och den drunknade och dog. (O.o)

Sen slutade det där... mysko XD


   
Citera

Jag drömde att mitt ex hade skaffat hockeyfrilla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag drömde att mitt ex hade skaffat hockeyfrilla.

Så farligt var det väl inte? Hockeyfrilla är coolt 8D


   
SvaraCitera

skum dröm xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Netherlick:

skum dröm xD

Alltid, jag har alltid sådan tendens att drömma sjuka drömmar.. fan, man kan ju leva livet med det och må skitbra! Vad sägs som att alla kan berätta sina sjuuuuuka drömmar här? 😀


   
SvaraCitera

finns en drömdagbok [blush]


   
SvaraCitera

scratchcramp:

Så farligt var det väl inte? Hockeyfrilla är coolt 8D

Nej, det var inte farligt. Jag var rätt glad att hon blivit fulare sen vi gjorde slut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

finns en drömdagbok [blush]

aha, oj, flytta den då, men kommer nog inte hitta dit XD

stereo total:

ej, det var inte farligt. Jag var rätt glad att hon blivit fulare sen vi gjorde slut.

Haha nice speaking ;D


   
SvaraCitera

scratchcramp:

Haha nice speaking ;D

hehe [cute]


   
SvaraCitera

Tråd för att berätta om sina drömmar finns: http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=255649&


   
SvaraCitera

Drömde att en fästing, lika stor som min knytnäve, gick mot mig över täcket.


   
SvaraCitera
kachin

aaaazzzzzzzuuuuuuM!! 8D8D8D >:D xD xD XD xP X)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Jag drömde att mitt ex hade skaffat hockeyfrilla.

Haha fan va random :p


   
SvaraCitera

Woho:

Haha fan va random :p

Haha ja. Och det var typ hela grejen med drömmen också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Haha ja. Och det var typ hela grejen med drömmen också.

Hehe, lol, just wierd [bigsmile]


   
SvaraCitera