Aviseringar
Rensa alla

Awkward moment med en kille i klassen..


Ämnesstartare

Hej!
Ehm denna eftermiddagen hr varit omtumblande..
Om ni sett mina tidigare inlägg så har ni läst om en kille i klassen som jag varit intresserad av..

Nu är det nämligen så att vi har kommit till skott eller vad man säger..
Vi satt i skolan & eh kom väldigt nära varandra..
Typ "myste" lite, pratade & han till och med kysste mig innan han var tvungen att dra..

Ehm om jag ska komma till saken, jag vet inte om jag pallar med ett förhållande just nu pga familjeproblem..
I imorgon när jag kommer till skolan ( ja vi går i samma klass) så har jag en känsla av att detta kommer bli sjukt awkward...

Har ni något förslag på vad jag kan göra för att minska på den konstiga stämningen som kommer uppstå..?

Btw alla i klassen vet tydligt om att vi har vart på G ett tag så hmm..


   
Citera

Fast måste ni ha ett "förhållande" då? Och i er ålder så brukar väl inte förhållanden vara särskilt omfattande ändå.
Men är du inte kär eller inte vill ha ett förhållande el dyl så ska du inte ha det heller.


   
SvaraCitera
Exner

[love]


   
SvaraCitera

gräset är inte alltid grönare på andra sidan.

isola har rätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saken är den att jag är kär men kan pga av familjeproblem inte inleda något mer..
Jag ångrar bara lite att jag lät honom kyssa mig o.O..

[love]


   
SvaraCitera

säg det till honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men åh vill inte såra honom, speciellt inte eftersom jag tillät honom att vara nära mig, kyssa mig etc.


   
SvaraCitera

lliinneah:

Saken är den att jag är kär men kan pga av familjeproblem inte inleda något mer..
Jag ångrar bara lite att jag lät honom kyssa mig o.O..

Pga du inte får för dina föräldrar, för att du skäms om han kommer hem och ser din familj eller för att du måste vara hemma mycket och ta hand om din familj?


   
SvaraCitera

ni behöver ju knappast flytta ihop liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nja mer pga att jag inte bor hos mina riktiga föräldrar & dom jag bor hos är alltid så jävla kritiserande,stalker-aktiga & snokande..
Orkar liksom inte då.. x<


   
SvaraCitera

Ett förhållande behöver inte innebära så mycket krav. Det blir vad an gör det till. Gör det som känns skönt och roligt, snarare än det som förväntas av dig.


   
SvaraCitera

lliinneah:

Nja mer pga att jag inte bor hos mina riktiga föräldrar & dom jag bor hos är alltid så jävla kritiserande,stalker-aktiga & snokande..

Kan det inte vara en bra ide att vara med en kille som visar uppskattning och gillar dig då? Lite positiv energi?


   
SvaraCitera

Det blir bara awkward om du förväntar dig att det ska bli det. Bara häng utan att sätta nån sorts stämpel på umgänget.


   
SvaraCitera

Bara för att du kanske skaffar dig en kille och tycker det känns konstigt med din "fosterfamilj", så behöver du ju inte ta med honom dit. Du behöver inte ens säga att du har en kille, du kan hänga med honom ändå.. och en kyss behöver inte alltid leda till ett förhållande, låt de ledas till en bra vänskap om det är så du vill ha de.. går du runt och drar på en lögn inom dig själv ang. er båda, så blir det bara värre. Var ärlig mot er båda och säg bara hur du har det och vill att det ska vara. Och sen behöver ni inte ens skynda, det kanske löser sig med dina familjeproblem framöver som gör det lättare för er? Prata med SOS om du inte ens klarar av den andra familjen bara..


   
SvaraCitera

MVH Totalt Irrelevant [smile]


   
SvaraCitera