Aviseringar
Rensa alla

Awkward stämning....


Ämnesstartare

Jag har märkt att jag kan ha sjukt svårt att snacka med vissa personer men med de flesta är det hur lätt som helst! Så då kan de bli helst tyst och blir fett awkward.. Har ni så eller kan ni snacka med alla? 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

har svårt att snacka med de flesta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan bara föra avslappnade samtal med ett fåtal människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har svårt att snacka med folk jag finner tråkiga. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan snacka med alla. På både gott och ont!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan snacka med vem som helst, är lite av en extrovert faktiskt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det några speciella sorts personer ni inte kan snacka med eller är det bara vissa personer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload: Är det några speciella sorts personer ni inte kan snacka med eller är det bara vissa personer?

Jag har, av någon anledning (kanske mindervärdeskomplex), ganska svårt för killar i allmänhet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schism: Jag har, av någon anledning (kanske mindervärdeskomplex), ganska svårt för killar i allmänhet.

Jag har ganska lätt att snacka med killar men det finns såklart vissa som man har lite svårt med... ex har skit svårt att snacka med en kille jag känt sen dagis men resten kan jag snacka på med utan problem. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m har svårt att prata med alla men ignorerar att d e "awkward" pga: e väl minsann inte bara mitt fel ^o)


   
SvaraCitera

har ganska lätt att snacka med vem som helst då jag kommit på att det är extremt lätt att hålla en konversation om man frågar saker och får denne att tala om sig själv. prata om mig själv (även om det bara gäller sjukt allmänna saker som vad jag gjorde förra veckan) startar en eld i min hjärna och är förmodligen en av de svåraste sakerna jag vet. därför umgås jag helst med personer som gillar att snacka om sig själv och som inte riktigt in i en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cutenessoverload:
Är det några speciella sorts personer ni inte kan snacka med eller är det bara vissa personer?

har svårast för tjejer. tror det är för att jag jämför mig så mycket med dom och så tror jag att dom dömer mig och sedan snackar skit om mig (haha)


   
SvaraCitera
Seydel

Jag har svårt för personer som inte pratar speciellt mycket eftersom jag är en sådan själv, däremot har jag lätt för att umgås med pratglada personer då jag är en bra lyssnare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seydel: Jag har svårt för personer som inte pratar speciellt mycket eftersom jag är en sådan själv, däremot har jag lätt för att umgås med pratglada personer då jag är en bra lyssnare

Same!! Men ibland när det är för tyst (med vissa personer) Kan jag snacka på men hatar egentligen att bara snacka om mig själv för känner mig då så egocentrisk! Är bäst på att lyssna! Sen är det lättast att prata med tjejer för då kan man snacka tjejsnack! 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mhhh, mina allra bästa vänner är ifrån Balkan. Alltså Bosnien, Kosovo, Kroatien, Slovenien osv och de har mer eller mindre mobbats utav serberna i skolan pga krigen där nere. Kan, dessvärre, ibland få bita mig i läppen när jag talar med en serb för jag påminns hela tiden om all skit mina vänner fått gå igenom. Det är inte så att jag nedvärderar dom, absolut inte, men tråkigt att få flashbacks över grejer man ej vill minnas. Men överlag, nej. 

Cutenessoverload:
Är det några speciella sorts personer ni inte kan snacka med eller är det bara vissa personer?


   
SvaraCitera