Aviseringar
Rensa alla

Awkward stämning....


Ämnesstartare

Jag brukar säga... he he he.... vad akward det blev... he he he...

brukar hjälpa


   
SvaraCitera

Har svårt att snacka med de flesta avslappnat. Blir mest stelt när jag väl försöker och få ord, korta meningar och dylikt. fast har jag känt personen länge går det lite bättre.


   
SvaraCitera

kan prata med de flesta. inte så jobbigt. bla bla bla. Prata är mitt specialintresse


   
SvaraCitera

men ja det blir awkward att försöka praa med folk som inte vill prata med en, då ger jag upp och går därifrån pga har bättre förmgi


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Jag kan snacka med alla, så länge förstår språket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize: Jag brukar säga... he he he.... vad akward det blev... he he he...

Haha, vad sött!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nu då jag inte är 15 år längre kan jag prata med alla om jag är på humör. Likt Ricard Olsson i vem vet mest kan jag numera hyfsat lätt föra en konversation med alla möjliga typ senila pensionärer, gamla klasskamrater, alkisar, hemmafruar, röda korsetvärvare och fjortisar från Ludvika.  


   
SvaraCitera
mynona

dazed:
Nu då jag inte är 15 år längre kan jag prata med alla om jag är på humör. Likt Ricard Olsson i vem vet mest kan jag numera hyfsat lätt föra en konversation med alla möjliga typ senila pensionärer, gamla klasskamrater, alkisar, hemmafruar, röda korsetvärvare och fjortisar från Ludvika.  

Åh, men gäller detta även personer du finner attraktiva och/eller ser upp till? 

För övrigt så har din kommentar: "Hur skulle du själv tänka om du jämfördes med djävulen i verklighetsfrånvänd justitieministerform?" farit genom tankarna då och då under dagen och fått mig att skratta, och det ska du ha tack för


   
SvaraCitera
mynona

OnT: när jag är på humör har jag inga problem att vara social, tvärtom kan jag sakna hämningar i så liten grad att jag kan upplevas som brysk och skrämma fragilt och känsligt folk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Åh, men gäller detta även personer du finner attraktiva och/eller ser upp till? 

Ja det tycker jag nog det gör, är jag på det humöret så kan jag prata på utav fan.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: För övrigt så har din kommentar: "Hur skulle du själv tänka om du jämfördes med djävulen i verklighetsfrånvänd justitieministerform?" farit genom tankarna då och då under dagen och fått mig att skratta, och det ska du ha tack för

Vad fint varsågod, det ärså att man inte alltid kommer ihåg all skit man skriver och snackar ibland men det är fint att andra gör det. 


   
SvaraCitera
mynona

dazed:

Ja det tycker jag nog det gör, är jag på det humöret så kan jag prata på utav fan.  

då har du spräckt den sista gränsen!Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Armagedda:
Jag kan snacka med alla. På både gott och ont!

Kan du inteGalen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

då har du spräckt den sista gränsen!Tumme upp

VIlken gräns talar vi om?  Den 38:e Ricard Olssonbreddgraden? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KaulitzLovin: Kan du inte

Jovisst kan jag det! Cool


   
SvaraCitera