Aviseringar
Rensa alla

axellångt?


Ämnesstartare

Jag har tjockt och lockigt hår, brunt, och funderar på att klippa håret axellångt. Tror ni det skulle se konstigt ut med lockigt hår ? Någon som har axellångt, lockigt hår som vet? 🙂

Tacksam för svar! [bigsmile]


   
Citera

yeey:

Någon som har axellångt, lockigt hår som vet? 🙂

You rang?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det fint med axellångt och lockigt hår? (kan ju alltid platta det om det är fult men...) [wink]


   
SvaraCitera

yeey:

Är det fint med axellångt och lockigt hår? (kan ju alltid platta det om det är fult men...) [wink]

Kolla mitt fotoalbum, gissa sedan min åsikt.


   
SvaraCitera

yeey:

Tror ni det skulle se konstigt ut med lockigt hår ?

Nä, det tror jag ej. Fast beror ju kanske på hur lockigt hår du har, eftersom du har långt hår nu, så lär det ju bli lockigare när du klipper det kortare (eftersom långt hår "tynger ner" lockarna).

Om du bor i närheten av Gävle, så finns det en frisör som är awesome på lockigt hår [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yeey:

Tror ni det skulle se konstigt ut med lockigt hår

Gillar du det, så kör på det. Det kommer finnas folk som tycker att det är snyggt och andra att det är mindre snyggt. Så utgå ifrån vad du själv tycker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har ganska lockigt hår... eller aah, väldigt lockigt faktiskt [wink]

Men jag vill ha en förändring så jag vill klippa mig, men inte så kul om jag ångrar mig.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blitzen:

Så utgå ifrån vad du själv tycker

aah... ska fråga min frisör också [smile] får väl se vad som händer [wink]


   
SvaraCitera

yeey:

Jag har ganska lockigt hår... eller aah, väldigt lockigt faktiskt

Finns noh en "risk" att det blir en stor lockig boll av ditt hår då [crazy]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha, oj.. [crazy] men riktigt så lockigt har jag inte, jag har typ större lockar så förhoppningsvis blir det inte sådär [wink] hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

Jag skulle vilja ha såhär ^^ hihi, vet inte hur det skulle bli med mitt hår dock [crazy]


   
SvaraCitera