Aviseringar
Rensa alla

B-filmer!


Ämnesstartare

Tänkte ta och se Det okända nu... någon som sett? Har ni några svenska b-filmsfavoriter eller b-filmsfavoriter överlag?

http://www.imdb.com/title/tt0243465/


   
Citera
Ämnesstartare

Tråden kanske blir lite för specifik... diskutera gärna b-filmer överlag. Jag påbörjade Battlefield Earth förra veckan, men pallade inte mer än en halvtimme... man blir yr av alla snea jävla vinklar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nästan alla ryska skräckfilmer är B-Filmer men vet inte redigt någon svensk sådär. Annars så brukar lá äldre filmer då filmindustrin inte var så framgångsrik' vara av det slaget..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mars Attacks... vet jag inte ens om den kvalificerar sig som B-film... Samma med idiocracy. Seriöst, vill ha tillbaka dom timmarna av mitt liv. Fast jag skulle nog bara slösa bort dom ändå...

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Mars Attacks... vet jag inte ens om den kvalificerar sig som B-film...

Stjärnregissör, väldigt stjärnspäckad rollista, hög budget. Nej, ej B-film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Z0dd: Stjärnregissör, väldigt stjärnspäckad rollista, hög budget. Nej, ej B-film.

Men den är ju så fullkomligt bedrövligGråterYour highness glömde jag också, en som tjatade åp mig att se den för att den ska vara skitrolig... blev nästan lika arg av den filmen som av mars attacksTrött

Hjärta


   
SvaraCitera

Brain dead
Evil dead
They live


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

definiera b-film


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det okända är epic, bra för att vara svensk skräck.


   
SvaraCitera