Aviseringar
Rensa alla

Bacillskräck


Ämnesstartare

Fram med era bacillneuroser!
Jag har inga, men jag har börjat tänka på hur vanligt det är med munherpes och funderar nog lite på det innan jag ska munslafsas med folk.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Jag gillar inte att ha strumpor fyllda med sperma på mig.


   
SvaraCitera

Semi:

Jag gillar inte att ha strumpor fyllda med sperma på mig.

[love]

ont har svårt för disktrasor
måste alltid tvätta händerna efter att ha hållt en


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inga.
Men tvättar alltid händerna efter jag åkt till/från jobbet. Läskigt att tänka på hur mycket snusk alla handtag har fått på sig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

måste alltid tvätta händerna efter att ha hållt en

joo men det är ju normalt tycker jag

ont; har typ ej, hittade en halväten glass utanför trapphuset hos en kompis i förrgår som jag gjorde slut på

haar tuggat på en gammal snusprilla jag hittat på marken (för att stajla mej inför mina vänner)

käkar alltid tugggummin om jag hittar några men det gills ju knappast, de har ju värsta emaljerade utsida, practically bacillfritt!

osv


   
SvaraCitera

Tickstart:

joo men det är ju normalt tycker jag

vet att min pojkvän ej alltid gjort det, då blir jag helt "RÖR MIG INTE!!!! [chocked]"
men ah, hade nog värre skräck för sådana förr [sad]

har lite bacillskräck för kyckling också, men tror det är sunt.

Tickstart:

osv

först såg jag ut såhär: [tard]
sen kände jag mig dum [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

ont har svårt för disktrasor

Är väl ändå vara en rätt hälsosam fobi? För dom är väl faktiskt riktigt jävla äckliga? Tänk dig att du har sex och bruden ba "omg inte spruta där!!!!" och du ba "STRUMPA!" men hittar ingen. Dock hittar du en disktrasa.

Mardröms-situation.


   
SvaraCitera

Semi:

Mardröms-situation.

mm, faktiskt [sad]

mysigt med sperma på alla köksbänkar också!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vet att min pojkvän ej alltid gjort det, då blir jag helt "RÖR MIG INTE!!!! [chocked]"

brukade alltid psychea mitt ex med att disktraseslappa henne i ansiktet [crazy][crazy] underhållande skit

Blivande_japan:

har lite bacillskräck för kyckling också, men tror det är sunt.

jo, är typ nojjig när man äter ibland, speciellt när någon (läs; mormor) tilllagat den :c

Blivande_japan:

sen kände jag mig dum [blush]

ah shit man [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

brukade alltid psychea mitt ex med att disktraseslappa henne i ansiktet

[cry]

Tickstart:

jo, är typ nojjig när man äter ibland, speciellt när någon (läs; mormor) tilllagat den :c

haha nice [bigsmile]
känns som att man nojar jämt när man lagar skiten och därmed översteker den! [sad]

Tickstart:

ah shit man

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

känns som att man nojar jämt när man lagar skiten och därmed översteker den! [sad]

Come'ere, everebodey! Feel that, just touch it! IT'S DRYYY!!!! Awh come on.. [mad][mad][tired]
Dold text: alltså ramsay-impression [blush]

tyst nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Men tvättar alltid händerna efter jag åkt till/från jobbet. Läskigt att tänka på hur mycket snusk alla handtag har fått på sig. [sad]

Tvättar alltid händerna när jag kommer hem. Fick lära mig det som jätteliten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Tvättar alltid händerna när jag kommer hem. Fick lära mig det som jätteliten.

Såg en jätteläskig uteliggare på tunnelbanan en gång. Tänkte på hur många gånger han varit på toa, petat näsan, kliat sig lite överallt. Sedan tänkte jag på hur ofta han tvättade händerna...
Men bra nu när jag läser Metro, jag blir smutsig av trycksvärtan och då är det lättare att komma ihåg att tvätta händerna ordentligt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag får det bara när jag mår dåligt. Då undviker jag att ta på dörrhandtag, hatar att åka kollektivtrafik eftersom människor känns smutsiga och så hostar och nyser de rakt ut i luften ([cry]) och så totalvägrar jag att gå på offentliga toaletter.

Tänker ej på sådant när jag mår normalt [crazy]


   
SvaraCitera
höna

har typ inte bacillskräck. men tycker mycket är äckligt.
som om man råkar nudda en tallrik med lite mat på när man ska sätta ner något i diskmaskinen. då typ.. BLÄÄÄ. vet inte varför. men mat luktar typ.. illa när det är i diskmaskinen och stått i någon dag. hatar leverpastej också.


   
SvaraCitera