Aviseringar
Rensa alla

Bacillskräck


Ämnesstartare

Myksa:

Såg en jätteläskig uteliggare på tunnelbanan en gång. Tänkte på hur många gånger han varit på toa, petat näsan, kliat sig lite överallt. Sedan tänkte jag på hur ofta han tvättade händerna...

Mm men tyckte du inte synd om honom [mad] tycker alltid så synd om dem. Även om de smutsar ned.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Mm men tyckte du inte synd om honom [mad] tycker alltid så synd om dem. Även om de smutsar ned.

Nä inte just honom. Han såg ut att ha det bra när han satt där och käkade en macka.
Men när jag går i en massa kläder och fryser när jag väntar på bussen i tre minuter. Då tycker jag synd om dem som måste spendera hela natten ute i någon gränd. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Han såg ut att ha det bra när han satt där och käkade en macka.

[bigsmile][sad]


   
SvaraCitera
höna

biter på naglarna också, det är lite äckligt när man tänker på vad man får i sig. men har aldrig blivit sjuk pga de och lite skit rensar magen så.. vafan


   
SvaraCitera

Munherpes är inte alls jobbigt att ha.

Har verkligen ingen bacillskräck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

men har aldrig blivit sjuk pga de

hur vet du [wink]

Macktorsken:

Munherpes är inte alls jobbigt att ha.

under utbrotten är det väl


   
SvaraCitera

isola:

under utbrotten är det väl

Dom är enkla att förhindra, man tar bara anti när du känner att du börjar få utslag, då försvinner det på direkten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

njaae, har nog ingen
fast tvättar oftast händerna om jag har åkt kollektivt, särskilt om jag ska äta något precis när jag kommer hem (så jag inte hinner typ gå på toa + tvätta händerna en gång innan jag ska äta)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ingen... för jag är övertygad om att mitt immunförsvar fungerar. Det värsta som händer när det inte pallar med är bara att man blir sjuk, och det är ju inte så farligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig gillat toaletter, om någon spolar utan att ha fällt ner toalocket byter jag tandborste [blush].


   
SvaraCitera

Tickstart:

Dold text:

[bigsmile]

Tickstart:

tyst nu

[mad]


   
SvaraCitera

nubbie:

Har aldrig gillat toaletter, om någon spolar utan att ha fällt ner toalocket byter jag tandborste .

hur kan du hålla reda på det? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

hur kan du hålla reda på det?

Har en egen toalett i mitt rum så om en kompis eller dyl lånar den ber jag dem alltid att fälla ner locket [cute].


   
SvaraCitera

nubbie:

Har en egen toalett i mitt rum så om en kompis eller dyl lånar den ber jag dem alltid att fälla ner locket

aha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker solarium är äckliga. Hörde om någon som fått skabb efter ett besök och efter det har jag aldrig vågat mig dit.

Sen har jag svårt för offentliga toaletter också


   
SvaraCitera