Aviseringar
Rensa alla

Back 2 School!


beklagar responsen

ditt engagemang är kul. jag skulle rekommendera att köpa vägg-dekorer på ebay att fästa på utsidan av skåpet. dom är självhäftade och gör dess uppenbarelse lite mindre hård på ögonen. annars tycker jag att personalisering i form av egengjorda dekorativa påhitt är mysigt. idén med belysning var intressant.


   
SvaraCitera

Minns när det var jul i högstadiet och studiehallen var nersläckt pga "mysigt" och man såg fan ingenting i skåpet, folk kom OFTA ed fel böcker till lektionerna i december 🙁


   
SvaraCitera

Gillade skåpen i högstadiet. De var mysiga. 


   
SvaraCitera

iddqd:

Lyx. 

håller med. att gå upp 7 är mkt lyx. borde ha uppskattat det förut nu när jag tar 6:25 -bussen


   
SvaraCitera

nöbby:
Skåpet öppnar man kanske två-fem gånger om dagen och det tar väl max tjugo sekunder. I skåpet bor man inte. Varför skulle man vilja lägga ned tid och eventuellt pengar på att pimpa skåpet Tardig


   
SvaraCitera

Gruvan: Nu ska jag inte låta som en gammal jävel (men har iaf tagit studenten för drygt ett år sedan)

hihi


   
SvaraCitera

jag hade aldrig något annat än böcker, pennor och ytterkläder i mitt skåp. var inte sugen på att ge det mer uppmärksamhet än behövligt. 


   
SvaraCitera

Jag klistrar upp massa bilder/klistermärken över allt runt mitt schema... Men det är inte så roligt att städa ut sen när man ska byta skåp... >:( Men gulligt blir det i alla fall. 🙂


   
SvaraCitera

Hade massa klisterlappar uppsatta både inuti och utanför mitt skåp från vem det nu var som hade skåpet innan mig. Jag försökte förgäves få bort dom men det gick inte.

Hatar Hello Kitty Arg


   
SvaraCitera