Aviseringar
Rensa alla

Backade in i bil


Ämnesstartare

Jag var just på väg från en parkeringsplats då jag körde in i en bil av misstag. Dum som jag var så stack jag därifrån. Vad skulle alltså kunna hända om jag blir fast? Eller borde jag åka tillbaka dit för att lösa problemet?


   
Citera

äsch, alla gör såParty


   
SvaraCitera

Nu har du redan åkt därifrån, håll tummarna att ingen sett reg.plåten och fan se dig för.


   
SvaraCitera

Säg att fin bil blev stulen. Tumme upp


   
SvaraCitera

Moget


   
SvaraCitera
Smilen

Vad gjorde du med min bil! Arg


   
SvaraCitera

Det hände mig, (alltså att nån kraschade min bil på en parkering), bruden som gjorde det lämnade en lapp snäll som hon var, med telenummer. Nej vi är inte tsm eller så nu, men jag ringde iaf och sa att det inte gjorde nåt barmhärtig som jag är, det var ju knappast bilens första buckla (obs jag har inte gjort mig skyldig till någon av dem, det var en gammal skrotbil).

Några dagar senare hade hon lämnat ett par biskvier på bilen +_+ score liksom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur som helst så fixade jag det just, hoppas bara att inget händer med mitt ganska nya körkort...


   
SvaraCitera

Tickstart:
Det hände mig, (alltså att nån kraschade min bil på en parkering), bruden som gjorde det lämnade en lapp snäll som hon var, med telenummer. Nej vi är inte tsm eller så nu, men jag ringde iaf och sa att det inte gjorde nåt barmhärtig som jag är, det var ju knappast bilens första buckla (obs jag har inte gjort mig skyldig till någon av dem, det var en gammal skrotbil).

Några dagar senare hade hon lämnat ett par biskvier på bilen +_+ score liksom

Naaaaw


   
SvaraCitera
myten

Hade du åkt dit för smitning hade antagligen ditt körkort vart kört med tanke på din prövotid. Och sen nån penningbot på de också


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myten:
Hade du åkt dit för smitning hade antagligen ditt körkort vart kört med tanke på din prövotid. Och sen nån penningbot på de också

Hur stor är risken att jag gör det då det tog 1h innan jag for tillbaka dit?


   
SvaraCitera
myten

Kalle97:

Hur stor är risken att jag gör det då det tog 1h innan jag for tillbaka dit?

I fall du gav ditt nummer till ägaren eller lämnade en lapp kan jag tänka mig att risken är ganska obetydlig. Tror enbart ägaren blir glad att det är någon som tar och betalar skadan. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

myten:

I fall du gav ditt nummer till ägaren eller lämnade en lapp kan jag tänka mig att risken är ganska obetydlig. Tror enbart ägaren blir glad att det är någon som tar och betalar skadan. 

Det var det jag gjorde så då borde väl allt vara lugnt Mycket glad


   
SvaraCitera

nu när du gett dig till känna kommer du torska för vårdslöshet i trafiken och få körkortet indraget i 5 år eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Punda:
nu när du gett dig till känna kommer du torska för vårdslöshet i trafiken och få körkortet indraget i 5 år eller så.

Va fan skämtar du eller??


   
SvaraCitera