Aviseringar
Rensa alla

Backanal i Stockholm, lördagen den 13:e juli


Ämnesstartare

Centralkommitén för backanalplanering utlyser härmed till sommarens stora backanal i Stockholm. Den kommer att äga rum den 13 juli i en för närvarande hemlig park, och vi möts upp tidigt på eftermiddagen på Stockholms centralstation för att sedan gemensamt ge oss av till festiviteterna.

På backanalen så kommer det att serveras frukt, tilltugg och ohyggliga mängder vin som vi i kommittén tillhandahåller. Vi räknar med att det hela kommer kosta kanske 60-70 riksdaler per deltagare (vilket betalas på plats), som då även förväntas ta med picknickfiltar, vinglas och ännu mera frukt och tilltugg. Vi inleder sedan kvällen med underhållning i form av trubadur, en monolog läst av en hemlig gästoratör, fruktätande och vindrickande, varpå vindrickandet tar ordentlig fart, och förmodligen på något vis slutar i medvetslöshet och/eller orgier.

Anmälan till festiviteterna sker direkt i tråden, och görs med fördel i god tid innan backanalen. I mån av vin tillåts sena anmälningar, men då vi brygger vinet själva och detta tar tid så rekommenderar vi att ni är ute i god tid, då vi budgeterat en fast kvot med (ohyggliga mängder) vin per person, och inte vill gå alltför långt under det, då vi dagen till ära självklart måste ha vin så att det räcker och blir över. Fast helst utan att det blir något över.

Endast personer vid myndig ålder tillåts deltaga i vindrickandet men orgien är förstås för alla över 15 år.

Inbjudan signeras av Centralkommittén för backanalplanering.


   
Citera
Ämnesstartare

låter snusk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

deltagare:

biologen

leijonsparf

maks(winner)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kommer om jag får sovplats


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:
jag kommer om jag får sovplats

sovplats finnes.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

sovplats finnes.

tack! måste diskutera det med min överbefälhavare först. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha anal


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
haha anal

bara om man vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Då är det ju Iron Maiden för satan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

e d sant kmr ni alla knulla sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Då är det ju Iron Maiden för satan

om inte "backanal" låter gay nog.

kukoxo:
e d sant kmr ni alla knulla sen

före, under och efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

om inte "backanal" låter gay nog.
   

Käft 


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

Fan, är ju möjligtvis på festival då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmpf:
Fan, är ju möjligtvis på festival då.

vi kollade faktiskt upp festivaler för att skit inte skulle krocka med något. det var därför vi tidigarelade backanalen, pga emmaboda. kanske glömde kolla veckan innan.
men, hur ofta går man på festival jämfört med backanal? precis, mycket oftare.


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

Leijonsparf: vi kollade faktiskt upp festivaler för att skit inte skulle krocka med något.

Inte konstigt att detta åkte under radarn. Rör sig om en liten (men asnice) festival läääääääängst ute i den åländska skärgården. Island in the Sun.

Men du har har helt rätt! Tål att övervägas.


   
SvaraCitera