Aviseringar
Rensa alla

Bad Gastein


Ämnesstartare

Ska dit på sporten, har hört att det är 18 på klubbarna, dels eftersom att många är svenskägda. Stämmer detta eller är det 16 som i övriga österrike? Många av er som ska dit? Kanske med snowtrip? Jag med 🙂


   
Citera
Ämnesstartare

Och är det bra afterski?


   
SvaraCitera

Nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej till vad?


   
SvaraCitera

Haahahahahaha

Bad Gas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

När jag var där så var jag med familjen så var inte på några klubbar, men har för mig det var 18.. Men kan ha väldigt fel, men det borde väl inte vara så svårt att kolla upp med resebolaget?


   
SvaraCitera

Vi var där när vi var var 17. Men de kollades aldrig. Köpte sprit och sånt i affärer med blabla.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Vi var där när vi var var 17. Men de kollades aldrig. Köpte sprit och sånt i affärer med blabla.

Det är 18, men ingen kollar så who cares 😉 Jag var där förra året när jag var 17 och det gick utmärkt att supa skallen av sig hela veckan och på alla ställen.


   
SvaraCitera

Andy91:

Det är 18, men ingen kollar så who cares 😉 Jag var där förra året när jag var 17 och det gick utmärkt att supa skallen av sig hela veckan och på alla ställen.

de sa att det var 18 på starksprit ( typ över en viss procent), men de brydde sig inte 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag var där för 3 veckor sen, och på vissa klubbar typ dom större
"svenskklubbarna" var dom stränga med leg men på de mindre mysiga barerna var det inga problem=)
I affären SPAR där var dom väldigt stränga med leg när man skulle köpa alkohol, reglern för öl och vin 16 och alkoläsk och starksprit 18.


   
SvaraCitera

spegelflikkan:

I affären SPAR där var dom väldigt stränga med leg när man skulle köpa alkohol,

haha, okej. Det var de då fasen inte på vår tid[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

haha, okej. Det var de då fasen inte på vår tid

nej jag vet:P alla sa innan vi skulle åka att dom aldrig kollade leg o skit, så var det ju inte riktigt dock:P men vi hade skitkul ändå;P


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera