Aviseringar
Rensa alla

bad moments


Ämnesstartare

pinnen på min isglass lossnade när jag skulle ta ut den från pappret!!!! [cry][cry] what to do?!?! äter med sked nu och känner mig cp

vad har ni haft/har ni för bad moments??
share all the details [love]


   
Citera
Ämnesstartare

När jag var liten och gick hem från en kompis så blev jag så bajsnödig att jag knappt kunde hålla mig. När jag var precis utanför huset så blev ja tvungen att bajsa mitt på gräsmattan och skrek åt grannen att hämta toapapper [blush][badgrin][bigsmile][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

bajsa mitt på gräsmattan och skrek åt grannen att hämta toapapper

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har fler på lager [badgrin][badgrin]
Dela med er!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nehe [cute]

Aja.

Det här har jag inte något minne av själv.

Jag var ett riktigt damp barn då jag var liten och när jag lekte så gick det inte att stoppa mig alls.

Det var en vanlig dag på dagis och jag sprang runt tokig som vanligt, lekte förmodligen med bilar.
Blev akut pissnödig och sprang in på toan och pissade, sen sprang jag ut i lektrummet igen och lekte.

Några minuter senare kom en fröken in och var skogstokig, tog tag i mig och frågade varför jag hade pissat på "xxxx".
Jag förstod inte alls vad hon menade och blev jätte ledsen [sad]

Visade sig att jag hade sprungit in på toan medan en tjej satt och kissa, hade pissat på henne, förmodliegn hade jag försökt pissa mellan hennes ben (konstig de låter) [blush]

Fick höra de för några år [cute]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Epic failade under träningen idag och kan ha skadat ett finger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bad moment som händer mig dagligen:
är hungrig men orkar inte göra något åt saken


   
SvaraCitera

spillde kräftspa på mina jeansshorts

fast de luktar ej illa så atte....[blush]

btw vilken glass åt du???????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

När jag var liten och gick hem från en kompis så blev jag så bajsnödig att jag knappt kunde hålla mig. När jag var precis utanför huset så blev ja tvungen att bajsa mitt på gräsmattan och skrek åt grannen att hämta toapapper [blush][badgrin][bigsmile][blush][blush]

HAHAHAHAHAHAH [love]
ibland så älskar jag dig [bigsmile]

SLCD:

Epic failade under träningen idag och kan ha skadat ett finger.

Berätta mer [cute]

Blivande_japan:

fast de luktar ej illa så atte....[blush]

Typ som dina jeansshorts brukar lukta [wink]

Blivande_japan:

btw vilken glass åt du???????

Någon från hemglassbilen.. med flera färger och choklad på toppen!! [love]

Kan dela med mig av ett från när jag var liten. I och med att Fasiken är så extrem i sina exempel [bigsmile][love]

Jag brukade kissa i min papperskorg jag hade under skrivbordet hemma hos pappa. Vågade inte säga till han att jag behövde gå på toa om han gjorde något i badrummet. Så jag fyllde papperskorgen med papper och kissade, sprang sedan ut och slängde den och låtsades som att jag rensade [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag failar aldrig, så tyvär. har inget att berätta. är 100% perfekt[smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile][smile]

eller??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

eller??

Pfffs, kom igen nu.. berätta alla smaskiga historier [love]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Zapetta:

Berätta mer

En kombination av frustration, envishet och dålig uppvärmning.
Fortsatte försöka klättra hårt efter att kroppen gjort ganska klart att den inte ville vara med längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

En kombination av frustration, envishet och dålig uppvärmning.
Fortsatte försöka klättra hårt efter att kroppen gjort ganska klart att den inte ville vara med längre.

du måste lyssna mer på din kropp [sad]

[love]


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD

Zapetta:

du måste lyssna mer på din kropp

Ähh den ska bara hålla käft och lyda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SLCD:

Ähh den ska bara hålla käft och lyda.

hahahaha [love]


   
SvaraCitera