Aviseringar
Rensa alla

Bada badhus med BUS?? [shake]


Ämnesstartare

Kan man bada i bahus om man har använt brun utan sol i 3-4 dagar? Eller lossnar det? Hur många timmar kan man bada isåfall? [shake]


   
Citera
Ämnesetiketter

lossnar din hud tror du?färgen är absorberad i yttersta hudlagret.


   
SvaraCitera

prova


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

lossnar din hud tror du?färgen är absorberad i yttersta hudlagret.

Ja men jag har hört om sånna som har badat kanske två timmar i bahus med brun utan sol och när dom har gått upp från vattnet har dom varit helt fläckiga för att färgen försvinner i vattnet??

HonMedDreads:

prova

Vågar inte måste veta först.


   
SvaraCitera

Pizzor:

Ja men jag har hört

jag har hört om folk som onanerar med bananer utan skal som fått åka till en doktor som grävt ut med sked,myter. ge fan i brun utan sol om du nu tror på allt du hör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ge fan i brun utan sol om du nu tror på allt du hör.

Okej men det stämmer alltså inte då det med bus? Är du säker? Har du testat själv?


   
SvaraCitera

Pizzor:

Okej men det stämmer alltså inte då det med bus? Är du säker? Har du testat själv?

tänk logiskt, klor fräter till viss del, brun utan sol sitter inte djupt i huden, vatten löser upp dom döda hudcelelrna. jag har inte testat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

tänk logiskt, klor fräter till viss del, brun utan sol sitter inte djupt i huden, vatten löser upp dom döda hudcelelrna. jag har inte testat

Men vad menar du då. du tror att det kommer att lossna? Eller tror du inte?? [shake]


   
SvaraCitera

Pizzor:

Men vad menar du då. du tror att det kommer att lossna? Eller tror du inte??

beror på om du skrubbat huden ordenterlkigt innan du applicera krämen. jag bryr mig inte ett skit om du blir fläckig.


   
SvaraCitera

kass du är som använder brun utan sol.


   
SvaraCitera

[zzz] we don't need nobody who tell us how to be
cuz we're the only one's [ops] [ops] [ops]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera