Aviseringar
Rensa alla

bada


Ämnesstartare

Jag vill bada men det blir aldrig fint väder Gråter

Beskriv era badupplevelser från i år. 


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Har inte varit ute och badat än :$
Har haft några tillfällen, senast häromdagen, men blev ej av.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badat utomlands mycket, men det räknas inte...

Badat, två gånger i Sverige, en gång i havet och en i lokala Skogssjön.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badade jättemycket när jag var ute och cyklade. Det var fint och hemskt skönt, badar nästan aldrig om somrarna annars. Kom över alla möjliga rädslor (typ att det är mörkt och djupt så man inte ser botten, fiskar som simmar in i en)/löjligheter (inte vilja gå runt i badkläder hehe).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte ens badat i havet i år. Ledsen och om jag kan minnas rätt så är den enda gången jag badat utomhus är i pool i turkiet 


   
SvaraCitera

En fet resa utomlands. Den lades på min röda vecka. Fan vad kul. En månad senare åkte vi iväg igen. Röd vecka. Fan vad kul.

Det skulle blivit fartränder efter mig i vattnet enligt min bror. 


   
SvaraCitera

Har ju varit många dagar denna sommar med fint väder i alla fall där jag bor. Nej jag har inte badat ute i år trots att jag bor nära en sjö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Badat en gång tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har badat några gånger i år 😀 Bara det att man måste cykla/ta bussen dit vi badat och sen är det fullt med folk. Annars var det kul 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ville åka till storholmen i år men det blir nog inte av.. 🙁 Annars hade jag badat jätte mycket eftersom det är en sjötomt... 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco: Har inte varit ute och badat än :$
Har haft några tillfällen, senast häromdagen, men blev ej av.

Varför blev det inte av?

Gruvan: Badat utomlands mycket, men det räknas inte...

Badat, två gånger i Sverige, en gång i havet och en i lokala Skogssjön.

Nej det räknas inte! Bara våra kalla vatten som räknas 🙂

nöbby: Badade jättemycket när jag var ute och cyklade. Det var fint och hemskt skönt, badar nästan aldrig om somrarna annars. Kom över alla möjliga rädslor (typ att det är mörkt och djupt så man inte ser botten, fiskar som simmar in i en)/löjligheter (inte vilja gå runt i badkläder hehe).

Haha!

FruLiten: Har inte ens badat i havet i år.  och om jag kan minnas rätt så är den enda gången jag badat utomhus är i pool i turkiet

Aj då, det tycker jag du borde ändra på under den lilla tid som finns kvar.

My dreams are her: Har ju varit många dagar denna sommar med fint väder i alla fall där jag bor. Nej jag har inte badat ute i år trots att jag bor nära en sjö.

Jo varit en bra sommar tills nu.

dazed: Badat en gång tror jag.

Bada mer!

Cutenessoverload: Har badat några gånger i år 😀 Bara det att man måste cykla/ta bussen dit vi badat och sen är det fullt med folk. Annars var det kul 🙂

Samma här typ. Önskar det fanns typ en sjö 5 min från där jag bor som inga människor kände till, så det alltid var tomt där, det hade varit nice.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oerhört skönt när vattnet är varmt, typ när jag var på Sic. Badat i Sverige också trots hemskt kallt i havet, åkte på en rejäl förkylning efter det men fan vad jag älskar att bada. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Bada mer!

   

Skönt i början på sommaren när det är jävlligt varmt men vattnet fortfarande är kallt och skönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har badat en gång med två vänner och en massa pojkar, topless. inget mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Varför blev det inte av?

Senaste gången: var med jobbet. Hade ej badbyxor. Hade ändå kunnat doppa mig men avstod p.g.a ville inte ha genomblöta shorts ;D


   
SvaraCitera