Aviseringar
Rensa alla

bada


patrick bateman: Jo varit en bra sommar tills nu.

Jo varit lite regning senaste vecka iof men idag är det soligt och över 20°c hos mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Utövade min träningssimning i sjön när jag var och hälsade på moderskapet mitt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det var kallt, jag skrek och min hund sprang hem och lämnade mig ensam så att jag nästan druknade 


   
SvaraCitera
reben

i januari. hoppade i vattnet, upp igen chilla i kylan o sen gå in i bastun,


   
SvaraCitera

Badat två gånger i år (slutet av Juli) -  det var typ 23-24 grader varmt men jag frös ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har badat flera gånger nu i sommar på Långholmen. Vid bryggan. Det har varit en härlig upplevelse. Speciellt efter en hård dag på jobbet utomhus som gör att kroppen bönar och ber om att få bli nedkyld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

badade i en pool för några veckor sen, första gången på 10 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte badat i år. Varken i badkar/pool eller utomhus.


   
SvaraCitera

har badat en hel del i havet i sommar. älskar min baddräkt. den är turkos med bar rygg.
brukar simma under vattnet och titta upp mot vattenytan. det är skönt för kroppen och ser fint ut med ögonen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: Oerhört skönt när vattnet är varmt, typ när jag var på Sic. Badat i Sverige också trots hemskt kallt i havet, åkte på en rejäl förkylning efter det men fan vad jag älskar att bada.

Haha starkt

dazed: Skönt i början på sommaren när det är jävlligt varmt men vattnet fortfarande är kallt och skönt.

Haha vet inte om det nånsin blir skönt här ens, visst kan det kalla vara uppfriskande men det är bra kallt asså.

amsi: har badat en gång med två vänner och en massa pojkar, topless. inget mer.

Coolt.

Xisco: Senaste gången: var med jobbet. Hade ej badbyxor. Hade ändå kunnat doppa mig men avstod p.g.a ville inte ha genomblöta shorts ;D

Nude? Blink

My dreams are her: Jo varit lite regning senaste vecka iof men idag är det soligt och över 20°c hos mig.

Där ser man, lucky you. Vi har haft regn, åska och stormvindar jättelänge nu

cuzIcan: det var kallt, jag skrek och min hund sprang hem och lämnade mig ensam så att jag nästan druknade

Hahaha. Lämnade hon dig bara åt ditt öde? Iffy verkar vara rätt taskig asså Mycket glad

reben: i januari. hoppade i vattnet, upp igen chilla i kylan o sen gå in i bastun,

Soft Tumme upp

Angelbites: Badat två gånger i år (slutet av Juli) -  det var typ 23-24 grader varmt men jag frös ändå.

Man fryser alltid i svenska vatten Ledsen

Lífþrasir: badade i en pool för några veckor sen, första gången på 10 år

Varför så längesen?

turtle: Har inte badat i år. Varken i badkar/pool eller utomhus.

Why?

stereo total: har badat en hel del i havet i sommar. älskar min baddräkt. den är turkos med bar rygg.
brukar simma under vattnet och titta upp mot vattenytan. det är skönt för kroppen och ser fint ut med ögonen.

Coolt. Låter som en fin upplevelse Glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Varför så längesen?

badkläder är inget mode för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

badar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman: Nude? Blink

Är ej sådan!


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Har hunnit bada många gånger i sommar och de har varit fint väder. Dock en gång så regnade de, var skönt att bada när de regnade.


   
SvaraCitera
24/7
 24/7

Badade massvis uppe i stugan från ön och det var fint men här i Göteborg har jag bara badat en gång för det är konstigt att bada här. 


   
SvaraCitera