Aviseringar
Rensa alla

bada


Ämnesstartare

Leijonsparf: äsch, det är ju det bastu efteråt är bra för.

Någon sådan fanns inte tillgänglig i närheten.. Jag gick 3km hem efter detta, och kläderna  mina frös fast på huden. Var omkring 15 minusgrader i luften.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Någon sådan fanns inte tillgänglig i närheten.. Jag gick 3km hem efter detta, och kläderna  mina frös fast på huden. Var omkring 15 minusgrader i luften.  

det är ju en uppenbart dum idé, å andra sidan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

det är ju en uppenbart dum idé, å andra sidan.

Jag brukar utsätta mig för sånt där medvetet, man skall leva farligt på ett risktagande vis, då känner man att man är vid liv! 
Ändå är jag rädd för döden, hur fan går det ihop? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 

Badar inte i vatten. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Jag brukar utsätta mig för sånt där medvetet, man skall leva farligt på ett risktagande vis, då känner man att man är vid liv! 
Ändå är jag rädd för döden, hur fan går det ihop? 

studier har visat att möss medellivslängd blir högre om man några timmar om dagen sänker ner dem i svalt vatten, typ så djupt så att de i alla fall bottnar, har jag för mig. så det kan ju vara nyttigt.
kanske inte att utsätta sig själv för nollgradigt vatten följt av femton minusgrader, dock.

DeathByLawnmower:
 Badar inte i vatten. 🙁

aw 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: kanske inte att utsätta sig själv för nollgradigt vatten följt av femton minusgrader, dock.

Haha nej, du skulle sett min hudfärg där efter! blålila.. såg ut som ett lik. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade velat. Men är för trött efter jobbet


   
SvaraCitera

Ska bli 25 grader här imorgon. Så om folk är på, kan människor vara här. Finns att välja mellan hav och pool. Att bada i poolen kostar tyvärr 20:- dock, och är öppen från kl 10 till 17.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De sa att det skulle bli 25 grader idag också..


   
SvaraCitera

Fingerprints:
De sa att det skulle bli 25 grader idag också..

Det är 22 grader här idag och prognosen verkar stämma väldigt bra. Imorgon lär det bli så pass varmt att det är skönt att svalka av sig med att bada i sjön. Lite som igår, då var det 26 grader och man kunde knappt känna sin egen andning i värmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staymob:
Ska bli 25 grader här imorgon. Så om folk är på, kan människor vara här. Finns att välja mellan hav och pool. Att bada i poolen kostar tyvärr 20:- dock, och är öppen från kl 10 till 17.

var är här?


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

var är här?

Pmar om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Någon sådan fanns inte tillgänglig i närheten.. Jag gick 3km hem efter detta, och kläderna  mina frös fast på huden. Var omkring 15 minusgrader i luften.

Du gick 3km, blöt i 15 minus, kläderna på din kropp frös? I'm calling bullshit on that one.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

staymob:

Pmar om det.

Är nyfiken pma mig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aw 🙁

Kan bada i blod och svett. Samt tårar från barn som fått sand på glassen.
Ska diskutera mina idéer med badhus, återkommer om datum för poolkalas,  


   
SvaraCitera