Aviseringar
Rensa alla

Bada med mens?!


Ämnesstartare

Macktorsken:

tror du mig inte? [confused]

jo klart dom kan ha sex med dvärgpenisar men det går säkerligen med "vanliga" med [no-no]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

jo klart dom kan ha sex med dvärgpenisar men det går säkerligen med "vanliga" med

Neh, det är som att en last bil ska parkera härImage

smart bilen är en dvärg penis, passar fint. En lastbil skulle ja aldrig komma in. [confused]


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

1) Jag har hört att vissa gör det och att de kör upp en tampong men fortfarande... Är inte det ganska gross?

Nej verkligen inte.

en kvinnlig kafka:

2) Om man är för trång för att få in en tampong, hur gör man då? "Får" man inte bada då, eller?!

Det finns minitamponger som är väldigt små, jag tror att du kan få in en sån. Oroa dig inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kan inte bada med mens utan tampong. Om det inte är ditt badkar hemma du menar, men att mensa ner ibland andra med flit är inte ok.


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

1) Jag har hört att vissa gör det och att de kör upp en tampong men fortfarande... Är inte det ganska gross?

är väl egentligen inte så mkt äckligare än att bada utan tampong (när man inte har mens) el än att ha mens

en kvinnlig kafka:

2) Om man är för trång för att få in en tampong, hur gör man då? "Får" man inte bada då, eller?!

är väl äckligare att bada utan tampong när man har mens..?[tard]
+så länge ingenting är fel är du inte för trång, du slappnar bara inte av ordentligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

är väl egentligen inte så mkt äckligare än att bada utan tampong (när man inte har mens) el än att ha mens

Bakterier samlas ju gärna i tampongen, från vattnet. Men bara man byter när man slutat bada så är det ingen fara. Såvida man inte är supersuperkänslig kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar bada i mens, det är så jag håller mig ung.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

2) Om man är för trång för att få in en tampong,

Tror inte att du är för trång. Tänk på att alla människor och djur är skapta så att man ska kunna föröka sig, finns nog väldigt få fall där någon varit för trång.
Köp minitamponger och vasselin. Ta vasselin på toppen av tampongen, försök slappna av så gott du kan, för in den bakåt, "sikta" mot svanskotan typ, jag brukar använda långfingret för att få in den så långt som möjligt och trycka in den tills jag inte når längre, sen brukar jag starta sittandes och liksom resa mig medan jag för in den...
Hoppas det hjälpte något.. Det viktigaste är att du försöker slappna av.

en kvinnlig kafka:

"Får" man inte bada då, eller?!

Alltså du får väl.. men det jag skulle inte känna mig fräsch iaf.


   
SvaraCitera

isola:

Bakterier samlas ju gärna i tampongen, från vattnet. Men bara man byter när man slutat bada så är det ingen fara. Såvida man inte är supersuperkänslig kanske.

jo, iofs, men iaf, tycker inte det är så stor skillnad i äckelhetsgrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså åhmajfakkinggadd[tired]

Klart jag inte är bokstavligt trång. Sjukt irriterande att ni alltid ska haka upp er på sådana där detaljer, kan ni inte bara hålla er till ämnet? Fattar inte att det fortfarande finns en regel om att inte gå OT, på den här sidan, är ju lite meningslöst att ha den kvar.

enhimmelskdrog:

att använda tampong eller att bada med tampong?

I mitt tycke (haka inte upp dig på det, snälla) var den där frågan dummare än båda trådens frågor. Skärp dig, seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

en kvinnlig kafka:

Är inte det ganska gross?

Det är inte äckligt att använda tampong när man badar, byt tampong direkt efter så lär det inte uppstå några som helst problem.

en kvinnlig kafka:

2) Om man är för trång för att få in en tampong, hur gör man då? "Får" man inte bada då, eller?!

Jag har aldrig sett en lapp i ett badhus där det står typ "Mensa inte ner poolen" men jag antar att det inte är så trevligt för de andra som man badar med om man inte använder tampong. Vill/kan man inte använda en tampong får man väl skjuta upp sin simtur i badhuset till mensen har slutat.

en kvinnlig kafka:

Sjukt irriterande att ni alltid ska haka upp er på sådana där detaljer, kan ni inte bara hålla er till ämnet?

Men om du skrivit att du är för trång för att få in en tampong antar man ju att du är det bokstavligen, hur menar du annars?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirr:

Men om du skrivit att du är för trång för att få in en tampong antar man ju att du är det bokstavligen, hur menar du annars?

Bildligt!
Hur ser det ut då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bildligt talat är jag för trång för en tampong. Men inte bokstavligt.


   
SvaraCitera