Aviseringar
Rensa alla

Bada och ha mens


Ämnesstartare

Jag och mina kompisar ska bada på lovet (planerat sedan långt innan). Jag har räknat att jag just då kommer ha min mens, som jag aldrig haft när jag har badat i pool innan. Man kan ju ha tampong, men jag är en sån som är i vattnet hela tiden och måste den liksom bytas typ varje timme eller typ efter hur lång tid? Jag vill ju inte blöda igenom för jag blöder rätt så mycket. Sen är det ju konstigt om jag går på toa hela tiden...


   
Citera
Ämnesetiketter

Shiiiit! Vattnet kommer bli helt rött!

Eekkliit!

[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumpartad:

Shiiiit! Vattnet kommer bli helt rött!

Eekkliit!

[blush]

Du som är kille vet ju dock inget om detta.


   
SvaraCitera

Lypsylen:

måste den liksom bytas typ varje timme eller typ efter hur lång tid?

beror på hur mycket mens du har. men använd en rätt stor (eller vafan säger man?) tampong om du är orolig 🙂

Lypsylen:

Sen är det ju konstigt om jag går på toa hela tiden...

säg till dina kompisar att du har mens? [crazy]


   
SvaraCitera

Lypsylen:

Du som är kille vet ju dock inget om detta.

[confused] [rolleyes]


   
SvaraCitera

Lypsylen:

Du som är kille vet ju dock inget om detta.

Jävla bajsunge! [mad]


   
SvaraCitera

Slumpartad:

Jävla bajsunge!

Bete dig, herrn!

OnT: Klart du kan bada, vet ej hur ofta man ska byta tampong men iaf direkt upp ur vattnet osv.

isola:

hej ummamma


   
SvaraCitera

hick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

beror på hur mycket mens du har. men använd en rätt stor (eller vafan säger man?) tampong om du är orolig 🙂

Ok, tack 🙂 Men jag är i vattnet kanske flera timmar i taget lixåm, måste man byta flera gånger?


   
SvaraCitera

Idoufe:

Bete dig, herrn!

Will do miss [blush]


   
SvaraCitera

Lypsylen:

Men jag är i vattnet kanske flera timmar i taget lixåm, måste man byta flera gånger?

det beror som sagt lite på om du brukar ha mycket mens och hur pass stor tampong du använder


   
SvaraCitera

Lypsylen:

måste den liksom bytas typ varje timme eller typ efter hur lång tid?

Vanligtvis ska en tampong bytas minst var 4e timme för att undvika tampongsjukan, men sen beror det på hur mycket mens du har och hur stora tamponger du använder.
Hur ofta behöver du byta tampong när du har mens utan att bada? Dela det på två så kan du nog känna dig säker.

Lypsylen:

Sen är det ju konstigt om jag går på toa hela tiden.

Du kan väl berätta för dina vänner att du har mens? Tjejerna lär förstå, och ska du bada med killar också så behöver du ju inte berätta för just dem. Smyg iväg när det känns som att du behöver byta bara.


   
SvaraCitera

Idoufe:

isola: hej ummamma

[blush][love]

Byt direkt när du slutat bada bara.


   
SvaraCitera

Äckligt att bada när man har mens. [shake]

Men föreslår att du kör in en butplug i slidan på dig och liksom tejpar fast den där så att den inte lossnar. Bada inte för länge dock så du inte sprängs av all mens. [tard]


   
SvaraCitera

bli gravid innan så missar du din mens


   
SvaraCitera