Aviseringar
Rensa alla

BADA UTAN TAMPONG VID MENS


Ämnesstartare

Nu är det såhär att det är varmt ute. Riktigt varmt. Och jag vill bada, men min kompis har mens. Och hon får inte in en tampong i musen även om hon har försökt med babyolja, och glidmedel. [crazy] Så...

Något tips som gör så att man kan bada utan tampong?
Hon har ganska lite mens just nu, men sist vi badade utan tampong fick hon väldigt ont. [n]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Kaey:

men sist vi badade utan tampong fick hon väldigt ont

vadå ont? på vilket sätt skulle tampongen göra det mindre smärtsamt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

vadå ont? på vilket sätt skulle tampongen göra det mindre smärtsamt?

Om hon badar med tampong så kommer det ju inte fara in vatten i musen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaey:

Om hon badar med tampong så kommer det ju inte fara in vatten i musen?

Men då borde det väl göra ont att bada även utan mens? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"min kompis" [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nice för dem badande som inte vill bada i hennes blod. Kan tänkas att hon ej heller uppskattar blod rinnandes längs låren när hon struttar runt på stranden. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kaey:

Om hon badar med tampong så kommer det ju inte fara in vatten i musen?

vrfg skulle det göra ont?


   
SvaraCitera

hon kanske skulle prova mindre tamponger, och så jävla svårt kan det inte va. inte ens om fittan är torr som en öken


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Tror hon försöker få in tampongen på fel ställe eller något, så jävla svårt är det ju inte [confused]

Och förstår ej varför det skulle göra mindre ont/varför det ens gör ont.


   
SvaraCitera

shorty00:

så jävla svårt kan det inte va

Kviq:

så jävla svårt är det ju inte

Jo då, det är det visst. När jag var ung (ack) kändes det i princip omöjligt att få in de allra minsta tampongerna, trots idogna försök. Och ja, jag hade läst flertalet guider och fått instruktioner av vänner, jag hade samma teknik som jag har nu. Det gick ba' int'.

Våld och vilja är den enda lösningen.

Kviq:

Och förstår ej varför det skulle göra mindre ont/varför det ens gör ont.

Mig veterligen är man extra infektionskänslig + slemhinnorna extra känsliga (rätta mig gärna, den som vet bättre) under mensen, sjön må väl vara skitig...


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Ögon i en plåthink:

Mig veterligen är man extra infektionskänslig + slemhinnorna extra känsliga (rätta mig gärna, den som vet bättre) under mensen, sjön må väl vara skitig...

Mycket möjligt, det vet jag inte, men en infektion lär ej kännas direkt. Men möjligt att det är lite ömt där. Tycker inte att det borde hjälpa att använda tampong då, borde det?

Ögon i en plåthink:

Jo då, det är det visst.

Oj, ok, visste ej! Jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kviq:

t, så jävla svårt är det ju inte [confused]

shorty00:

och så jävla svårt kan det inte va. inte ens om fittan är torr som en öken

Nu glömmer ni ju att det finns tjejer som är så trånga att de ej ens kan få in en tampong och behöver läkarhjälp för detta [no-no]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

isola:

läkarhjälp

Är väl ej så vanligt hoppas jag. Vad gör doktorn, cuttar?[sad][cry]


   
SvaraCitera
sincan

Är din kompis en kille med penis? Då är det svårt att få in tampongen[sad]


   
SvaraCitera

isola:

Nu glömmer ni ju att det finns tjejer som är så trånga att de ej ens kan få in en tampong och behöver läkarhjälp för detta

Kviq:

Är väl ej så vanligt hoppas jag. Vad gör doktorn, cuttar?

Jag var en liknande, betvivlar att läkarhjälp behövs särskilt ofta alls... För min del kändes det fullkomligt hopplöst, men det blev bättre. Allt utan blöja, och så vidare. [cute] Är fullt normal nu.


   
SvaraCitera