Aviseringar
Rensa alla

Badbyxor på eller av i duschen på badhus?


Draug

isola: Känns väl lite nasty att ej tvätta sig ordentligt?

badhus överlag har väll lite smått o gott som flyter runt i bassängerna, begagnade plåster o dylikt. Såg en bajskorv flyta runt vid ett ett tillfälle de va nasty däremot. Var många år sen jag besökte en allmän badinrättning. Saknart inte!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så ni flesta viftar runt med den? Flesta jag sett behåller de på, men igår när jag va på badhuset så va det ett större ungdomsgäng där, vart förvånad när alla av dom var helt näck utan att hålla för dasen!? 


   
SvaraCitera

jag duschar naken. 
brukar mest vara gamla tanter och småbarn i duscharna så jag bryr mig inte. 


   
SvaraCitera

Draug:

badhus överlag har väll lite smått o gott som flyter runt i bassängerna, begagnade plåster o dylikt. Såg en bajskorv flyta runt vid ett ett tillfälle de va nasty däremot. Var många år sen jag besökte en allmän badinrättning. Saknart inte!

gym da


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Draug: Såg en bajskorv flyta runt vid ett ett tillfälle de va nasty däremot.

Hahaha, fyfan!
Det borde vara hårdare regler på att en måste duscha naken och tvätta sig ordentligt med tvål.. fyfan vad snuskigt vattnet måste vara egentligen, trots klor.


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

Om alla tvättade sig bättre skulle klorhalten kunna sänkas = miljövänligt. Om en luktar klor efter badet så var en inte tillräckligt ren innan badet.


   
SvaraCitera
Draug

isola: gym da

för dyrt för o va värt.


   
SvaraCitera

Bell: Om en luktar klor efter badet så var en inte tillräckligt ren innan badet.

är det så? det visste jag inte


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

isola:

är det så? det visste jag inte

Mm, själva kloret luktar inget egentligen, utan när det reagerar med smutsen den renar!


   
SvaraCitera

Bell:

Mm, själva kloret luktar inget egentligen, utan när det reagerar med smutsen den renar!

uhuhuh åh det stinker ju klor i badhuset. tänk all smuts 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skäms ni med att blotta ollon i duschrum också? Jag brukar dra fram det och sedan låta det vädra efter dusch, alla omskurna går ju runt så, vad gör det då om man själv gör så?


   
SvaraCitera

Jag strosar runt naken i omklädningsrummet. Av någon anledning är jag bekväm i att vara naken, MEN man behöver ju inte trycka upp ens penis i ansiktet på folk för det.


   
SvaraCitera
Draug

Bell: Hahaha, fyfan!
Det borde vara hårdare regler på att en måste duscha naken och tvätta sig ordentligt med tvål.. fyfan vad snuskigt vattnet måste vara egentligen, trots klor.

för allas hygien så borde de ju vara så ja. Badhusen för införa duschkontrollanter så det inte slarvas!Mycket glad mm kallsupar är inte de mysigaste direkt med tanke på allt gottigott som faktiskt finns i vattnet.


   
SvaraCitera

Vrf skulle man vara rädd för att vara naken i duschen? Finns inte en kotte inne på kvinnornas som inte duschat näck där jag bor iaf 


   
SvaraCitera

har helst badbyxor på då jag ibland kan få stånd av att jag blir så spänd att vara naken bland folk jag inte känner 🙁 


   
SvaraCitera