Aviseringar
Rensa alla

Badgirls


Ämnesstartare

Ni vet att i hetrosexuella förhållanden händer det ibland då att tjejen dras till badboys.(typ vetenskapligt bevisat assååå)

Men i homosexuella förhållanden borde det inte finnas en motsvarighet då? Typ badgirls... såna som inte ringer tillbaka när dom sagt osv. dras lesbiska tjejer till badgirls? Någon som vet nåt?


   
Citera
Ämnesstartare

WannabeFine:

Någon som vet nåt?

Vete fan. Jag gör det inte i alla fall.

Men om man ska analysera det med ett fiktivt exempelobjekt skulle man ju kunna säga att Shane i L word är lite bad girl (okej, det blir häxjakt på mig här nu, för att jag säger något ont om Shane), eller ja, hon är väl lite av en player. Och till henne ringlar ju en lång kö av flickor som mer än gärna skulle offra sitt liv för en natt med henne.

Hah, i skrivande stund kom jag och tänka på en kompis till mig som - enligt egen utsago - bara dras till helgalna tjejer som behandlar henne - milt uttryckt - mindre bra. Så nog finns det tjejer som dras till bad girls, det tror jag. Eller om det är dessa bad girls som dras till sådana tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror absolut att de finns lesbiska tjejer som dras till "Badgirls"

Irrelevante:

(okej, det blir häxjakt på mig här nu, för att jag säger något ont om Shane)

Nä säg inget ont om Shane. hon kan bete sig hur dunt som helst, man gillar henne ändå. Fast det är väldigt svårt att tycka om henne efter sista avsnittet den femte säsongen. tur att de kommer en sjätte säsong så man får tycka om henne igen.


   
SvaraCitera

IfIOnlyKnew:

tur att de kommer en sjätte säsong så man får tycka om henne igen.

Offtopic:
Fan vad jag längtar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IfIOnlyKnew:

hon kan bete sig hur dunt som helst, man gillar henne ändå.

Jag förstår inte det riktigt. Jag tyckte visserligen att hon var tilldragande i de första säsongerna, men nu tycker jag bara att hon är oerhört komplex och svår.

IfIOnlyKnew:

Fast det är väldigt svårt att tycka om henne efter sista avsnittet den femte säsongen. tur att de kommer en sjätte säsong så man får tycka om henne igen.

Aw, jag har bara sett till säsong 3 än så länge, så spoila inte för mycket är du snäll.

Scott Loveshot:

Offtopic:

Precis vad jag gick med hela det här inlägget. Inte bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scott Loveshot:

Offtopic:
Fan vad jag längtar!

Jag också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IfIOnlyKnew:

Fast det är väldigt svårt att tycka om henne efter sista avsnittet den femte säsongen.

[n] det sämsta hon gjort sedan hon lämnade Carmen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scott Loveshot:

Fan vad jag längtar!

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IfIOnlyKnew:

Jag tror absolut att de finns lesbiska tjejer som dras till "Badgirls"

Jag gör det... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

strippinsoldier:

det sämsta hon gjort sedan hon lämnade Carmen.

Ja de är sant... då var hon också jävligt elak... men trots allt hon alltid gör fel så tappar man ändå inte hoppet på henne.. av någon jävla anledning. [shake] men de är äl så de är med badguys/badgirls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp det gör det. Varför skulle det inte finnas det liksom?


   
SvaraCitera

Jag vill ha en tjej som är tuff på ytan, som är riktig tuffing som ingen vågar käfta emot, men när hon är med mig ska hon vara världens gulligaste. [blush]

SÅDANA tjejer gillar jag..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avregistrerad:

ras lesbiska tjejer till badgirls? Någon som vet nåt?

jag kan ju göra det ibland faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FrökenRakel:

men när hon är med mig ska hon vara världens gulligaste.

hehe, kom hit då! rawr


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IfIOnlyKnew:

sjätte säsong så man får tycka om henne igen.

det är en som dör då, man ska få veta vem som gjorde det
xena the warriosr princess är med också hihi


   
SvaraCitera