Aviseringar
Rensa alla

Badhuset


Ämnesstartare

Hej ! när ni är på Tex BADHUSET duschar/bastar ni med badbyxorna på? för att ni är rädda för att visa eran kuk eller fitta

Killar sitter ni med badbyxorna på i bastun för att ni är rädda för att ni ska få stånd typ när ni sitter och bastar?. Så liksom börjar de andra killarna stirra på eran kuk och så blir ni liksom skit nervösa och kuken liksom bara står. Har de hänt er någon gång?. Va sa ni till de som ni basta med då? Blev de också kåta eller va gjorde ni?[censur]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nej, orka skämmas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flasha lite hängpattar och regnskog har inte skadat mig än så länge.


   
SvaraCitera

Eh. Nä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej men är det någon som har fått stånd eller sett någon fått det i bastun/duschen på badhuset, hur reagera du?


   
SvaraCitera

jag brukar få stånd när jag bastar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej jag brukar inte ha badbyxor på mig i bastun.

Om det var en snygg kille som fick stånd så skulle jag nog bli kåt och få stånd jag också, var det en ful skulle jag gå därifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fidfan:

Så liksom börjar de andra killarna stirra på eran kuk och så blir ni liksom skit nervösa och kuken liksom bara står. Har de hänt er någon gång?. Va sa ni till de som ni basta med då? Blev de också kåta eller va gjorde ni?[censur]

XD


   
SvaraCitera

fidfan:

Så liksom börjar de andra killarna stirra på eran kuk och så blir ni liksom skit nervösa och kuken liksom bara står.

tre likson i en mening ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför skulle man skämmas[rolleyes] och nej jag har aldrig haft stånd vid badhus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, allt som du säger är jag rädd för XD

Människor tänker lika.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara töntar duschar utan badbrallor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nä, brukar ha handduk på mig i bastun.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej någon som fått stånd badhuset????berätta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

badtanten tvingar alla att ta av sig badkläderna, duscha o sen klä på sig,innan man hoppar in i bassängen.

[n]


   
SvaraCitera