Aviseringar
Rensa alla

Bäng första gången


Ämnesstartare

 Jag är 14 bast och bor i en rätt kriminell stad. Hängt med ett nytt gäng senaste veckorna som rökt på ett par gånger. Jag har velat göra det ett tag och idag gjorde vi det. Vi träffar en snubbe och fick en 4a för 500. Super Silver Haze. Riktigt bra skit. Sen drog vi upp i en skog och snubben och vi var 6st som delade på 1 till att börja med. Som sagt min första gång och jag börjar med att ta 3 bloss, som jag håller inne 2-3 sek, jag känner att det börja snurra. Jag har läst massor på olika forum om effekterna och hur det är första gången. Jag tog 2 bloss till och det kickar. Jag börjar noja, känner direkt en jobbig känsla och jag tänker "jag ska aldrig mer röka på". Efter ett tag blir det bättre och tidsuppfattningen fuckar ur alltså och även overkligt. Jag börjar drömma för att sen komma tillbaka till verkligt, så går det i omgångar. Jag återgår inte till normal förns 3-4 timmar efter. Första gången jag rökte på var silver haze på Sveriges nationaldag. Not bad.


   
Citera

Galen

Laurisch: en rätt kriminell stad


   
SvaraCitera

Coolt. 


   
SvaraCitera

Hahahahahaha cool story bro! Cool


   
SvaraCitera

Kan du lära mig hur man blir som dig?


   
SvaraCitera

Riktiga män röker bildäck och frigolit.


   
SvaraCitera

intressant


   
SvaraCitera

Tack! Verkligen, tack så mycket för detta stycke, ja, poesi som du så fint har skrivit! 🙂


   
SvaraCitera

jag bor också i en rätt kriminell stad för ett tag sen va det skadegörelse på skolgården någon sprejade en cementcylinder med klotter :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde väl bort mig men är helt sant iaf. 🙂


   
SvaraCitera

elverpigen:
jag bor också i en rätt kriminell stad för ett tag sen va det skadegörelse på skolgården någon sprejade en cementcylinder med klotter :/

fyfan......


   
SvaraCitera

turtle:

fyfan......

vet, känns fan otryggt nu 🙁


   
SvaraCitera

Laurisch:
Gjorde väl bort mig men är helt sant iaf. 🙂

Men vilken är staden då?`? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Men vilken är staden då?`? 

Är nog inte så bra att gå ut med det.


   
SvaraCitera

Laurisch:

Är nog inte så bra att gå ut med det.

vrf inte, kansäga var jag bor


   
SvaraCitera