Aviseringar
Rensa alla

BÄST I IDOL ! JAY SMITH


Ämnesstartare

Grymt skön snubbe, grymt bra röst = ÄCKLIGT JÄVLA BRA 😀


   
Citera

"ok"


   
SvaraCitera
zIGGE

bra är han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FEL VIDEO, fan.. kan man inte redigera?!?!


   
SvaraCitera

Idol har ansträngt sig hårt under så många år att sänka vår standard för vad som är talang och originalitet så att om låter som en som en amerikansk standardrocker så ses man som en Gud, fint.


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Idol har ansträngt sig hårt under så många år att sänka vår standard för vad som är talang och originalitet så att om låter som en som en amerikansk standardrocker så ses man som en Gud, fint.

Dock så har Jay en grym talang.
Han blev dit tvingad av sin sambo till audition. Han har alltid hatat sån smörja som Idol (ja, det är ju crap) men gjorde det till slut för skojs skull och har råkat komma ganska långt.
Han är mest med där nu för att "promota" sitt band Von Benzo.

Jay är ärligt inte bara nästa produkt, han är en sjukt talangfull sångare och gitarrist.


   
SvaraCitera

Tornapart:

Dock så har Jay en grym talang.

Nja får Nickelbackvibbar av honom dock så står han ju ut i den där tävlingen men det är ju ungefär som att vara snyggast i en annan del köping ungefär.


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Idol suger och alla som är med suger också.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Nja får Nickelbackvibbar av honom dock så står han ju ut i den där tävlingen men det är ju ungefär som att vara snyggast i en annan del köping ungefär.

Haha, ja det är sant, jag håller med, jag gillar inte heller Idol! Men Jay är grym på riktigt, I'm telling you. 🙂


   
SvaraCitera

Jag vill ha honom......!


   
SvaraCitera

idol är

Jespersu:

ÄCKLIGT


   
SvaraCitera