Aviseringar
Rensa alla

Bästa abonnemang till iPhone 3G?


Ämnesstartare

hejhopp. jag tänkte skaffa en fin liten iphone 3g nu när de kommer att sänka priset på dessa. är det någon som vet vilket abonnemang som är bäst när det gäller att surfa fritt eller kan länka till en passande sida?

tack [cool]

Image

ÄNDRAT 2009-07-20 01:29

ÄNDRAT 2009-07-20 01:30


   
Citera
Ämnesstartare

Hade svarat om jag visste [sad]

Är så otillräcklig [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Wanking BC:

Är så otillräcklig

du bumpade iaf [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

du bumpade iaf

Gör lite nytta [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumera mera!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mao hade hatat dig. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fri surf ingår hos Telia, har jag för mig. Där ligger månadsavgiften på ca. 400kr och beroende på hur många GB du vill ha är det den enda kostnaden. Annars får du betala en engångssumma på typ 1000kr, har jag för mig.

Fråga mig inte varför jag vet det här. Är totalt ointresserad av mobiltelefoniteter, men har en tendens att ta till mig lite all möjlig information ändå. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns inget roligare än hycklande vänsterfjantar som köper rikemansprylar, underbart. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pokémonpojk:

Finns inget roligare än hycklande vänsterfjantar som köper rikemansprylar, underbart.

kul att DU är road iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

kul att DU är road iaf.

Dock knappast unikt i vänsterkretsar att man är överklass och vill protestera mot sina föräldrar, så det brukar vara när man är ung och revolterande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pokémonpojk:

Dock knappast unikt i vänsterkretsar att man är överklass

är inte överklass och känner inte heller någon "vänster"människa som är det. jag är lägre medelklass.

Pokémonpojk:

och vill protestera mot sina föräldrar

mina föräldrar är vänster också.

Pokémonpojk:

så det brukar vara när man är ung och revolterande.

oja! hipp hurra för fjortisvänstern! ner med borgarna! buu!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

är inte överklass och känner inte heller någon "vänster"människa som är det. jag är lägre medelklass.

Du kan gärna låtsas att du är från någon lägre medelklass, men du lurar ingen. Sluta låtsas att du är nått du inte är, sluta låtsas som du har det svårt.

iosib:

mina föräldrar är vänster också.

Dom kastar säkert sten och river valsedlar också. [rolleyes]

iosib:

oja! hipp hurra för fjortisvänstern! ner med borgarna! buu!

Dit du tillhör så. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

när det gäller att surfa fritt

tre. sms funkar också bra med tre (3000 gratis till alla per månad för 99 kr i månaden), men att ringa är cp-dyrt. vad som dock är bra är att du som stolt applefag kommer ha en cp-hög månadskostnad pga cp-dyr mobil (om du inte köper mobilen obrandad och skaffar abonnemang senare), och jag vill minnas att du kan använda i princip alla dessa slantar till både tjänster (exempelvis sms (99 kr) och datatrafik (199 kr)). vilket gör att du inte direkt tjänar på ett abonnemang där du betalar mindre än 300 i månaden för just abonnemanget, med tre, i och med att du lär betala det ändå, för dessa tjänster. säg att du betalar 400 per månad (vet inte vad iphone kostar via tre dock), så kommer du således ha 100 spänn för som du kan köpa andra tjänster för (exempelvis tard-msn, eller tard-tv i mobilen, skaffa ej), eller just ringa för.

antar att andra leverantörer har liknande upplägg, men om inte så vet du härmed att tre har det. ännu ett plus är att du då har obegränsad överföring (dock med strypt hastighet när du överför mer än 20 gb per månad, vilket tar ett tag) som du även kan använda med dator (när du har mobil inkopplad via vad man nu kopplar in en fagphone med), förutsatt att äppelfånen stöder detta, vilket jag antar att den gör, eftersom den annars skulle vara ännu mer efterbliven.

skaffa en sån här, dock, mycket tuffare, och kör symbian! [y]

Image

Dold text: also, jag har en, och kan intyga att den känns som en maskin från långt in i framtiden, och symbian är guds gåva till var mobilanvändare. googla om en jämförelse, det finns rätt många mellan just denna och iphone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pokémonpojk:

Du kan gärna låtsas att du är från någon lägre medelklass, men du lurar ingen.

nähä.

Pokémonpojk:

Sluta låtsas att du är nått du inte är, sluta låtsas som du har det svårt.

jag har aldrig låtsats som att jag har det svårt. läs min presentation på min sida. bara för att jag ser orättvisorna i vårt samhälle betyder som tur är inte det att jag är en av de stackare som har drabbats.

Pokémonpojk:

Dom kastar säkert sten och river valsedlar också.

jag har aldrig kastat sten och river bara sd:s valsedlar.

Pokémonpojk:

Dit du tillhör så.

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

.

tackar!

mörknäs:

skaffa en sån här, dock, mycket tuffare, och kör symbian!

är dock väldigt förtjust i multitouch. jag gillar verkligen användarvänligheten i iphone, prestandan är inte min främsta prioritet.


   
SvaraCitera