Aviseringar
Rensa alla

bästa argumenten mot Samkönade äktenskap och extremlister


Ämnesstartare

hon leverar och sammanfattar de bästa argumenten mot samkönade äktenskap och hur det är relaterat till muslimska extremlister


   
Citera

Sammanfattning till någon som inte vill slösa på mobilens datamängd?


   
SvaraCitera

Nu blev jag övertygad. 


   
SvaraCitera
mynona

Ruttenfisk:
Sammanfattning till någon som inte vill slösa på mobilens datamängd?

+1


   
SvaraCitera

Nån random snubbe på internet palla 


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Sammanfattning till någon som inte vill slösa på mobilens datamängd?

mynona:

+1

Hmm. Typ såhär:

"Sad day for christians. Ledsen God is the truth! Not muhammed. Islamic stremles! Islamic stremles! President is islaaaaamic. Arg!! Extremles. Are you a christian?!?!!?! Arg!! Man and women! Abortian! The bible! That was what god said! Please christians! Forgive us god! LedsenHelp us lord! Jesus! Gråter I cry! Amen! A lot of you dont agree with me, you dont have to. Gråter"


   
SvaraCitera

Brukade vara för samkönade äktenskap men den här kvinnans briljanta argument har fått mig att ändra min åsikt.


   
SvaraCitera
mynona

NiklasW:
Hmm. Typ såhär:

"Sad day for christians. Ledsen God is the truth! Not muhammed. Islamic stremles! Islamic stremles! President is islaaaaamic. Arg!! Extremles. Are you a christian?!?!!?! Arg!! Man and women! Abortian! The bible! That was what god said! Please christians! Forgive us god! LedsenHelp us lord! Jesus! Gråter I cry! Amen! A lot of you dont agree with me, you dont have to. Gråter"

Jag har sett den nu. Den var mycket, mycket bra. Jag såg parodierna av den också. Det gjorde natten värd min tid. Jag ska visa dem för nachac också


   
SvaraCitera

mynona:

Jag har sett den nu. Den var mycket, mycket bra. Jag såg parodierna av den också. Det gjorde natten värd min tid. Jag ska visa dem för nachac också

Hälsa!


   
SvaraCitera
mynona

NiklasW:

Hälsa!

Det kan jag göra. 


   
SvaraCitera
mynona

NiklasW:

Hälsa!

Jag lade till ett: "Med hälsningar från söta Niklasw", om det gör dig lycklig. 


   
SvaraCitera

mynona:

Jag lade till ett: "Med hälsningar från söta Niklasw", om det gör dig lycklig. 

Tro mig, det gör det. 


   
SvaraCitera

nu ändrade jag min uppfattning helt tack vare denna underbara kvinna 🙂 


   
SvaraCitera

Ni måste skämta ni som säger att ni ändrade åsikt? 


   
SvaraCitera

zxcvbnm: Ni måste skämta ni som säger att ni ändrade åsikt?

Nej. Hör du inte hennes logiska och övertygande argument?


   
SvaraCitera