Aviseringar
Rensa alla

Bästa date rape-drogen?


Ämnesstartare

Leijonsparf:

stilnoct i skapligt hög dos. oförutsägbart, eftersom inte alla reagerar på det på samma sätt, men i kombination med alkohol så är fullständiga minnesluckor helt och hållet obligatoriska. visserligen inget som folk däckar på, direkt, men det är bara roligt.

Stilnoct är absolut ett alternativ, men liksom med narkosmedlen får man begränsa det till platser med mycket liten insyn, eller rent av en lägenhet, då Stilnoct kan få folk att göra de konstigaste av ting. Hittills är det nog det alternativet jag helst avstått ifrån, men det är ju onekligen kostnadseffektivt, och det är alltid en fördel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Datura


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mow Skwoz:

Änglatrumpet.

Absolut inte. Eller menar du då i kombination med alkohol? Det vet jag i såna fall ingenting om, hur fungerar det? Väger effekten upp för svårigheten med att dosera? Är det inte väldigt riskabelt att använda datura, egentligen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

Är det inte väldigt riskabelt att använda datura, egentligen?

Nej, 100% riskfritt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den här tråden tänker jag följa med intresse. tack för alla bra tips [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

Stilnoct är absolut ett alternativ, men liksom med narkosmedlen får man begränsa det till platser med mycket liten insyn, eller rent av en lägenhet, då Stilnoct kan få folk att göra de konstigaste av ting.

grejen med stilnoct och alkohol är att det inte slår till direkt, vilket gör att du kan börja med att droga ner ditt offer, varpå du kan ta det till något ställe som är lite mer diskret. minnesluckor är inte begränsade till efter att det börjat få någon påtaglig effekt.

kan tilläggas att många inte alls börjar bete sig som schizofrena mongon på stilnoct, men just minnesluckor är, i synnerhet i kombination med alkohol, i princip garanterat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hattmakaren:

Absolut inte.

Jag ville bara skoja till't litet. Änglatrumpet vore lite väl overkill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad håller du på med?

Image

Låst. Detta är inte Flashback.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera