Aviseringar
Rensa alla

bästa dejt aktiviteten


Ämnesstartare

typ vad är den bästa saken att göra med en tjej på första dejten?[love][surprised][love]


   
Citera
Ämnesstartare

Chilla, äta glass, prata skit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

då menar jag var man kan ha sin första dejt för att få den ultimata responsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sixth!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum X/Forumlekar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Släpa ut henne i skogen och ge henne en rejäl omgång i röven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gå och ta en fika eller nåt så man kan sitta ner och prata [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beror på hur man möttes från början, skulle jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bio är dock big no-no.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet ej dejtar inte människor;sss


   
SvaraCitera

du funderar över hur du ska charma Fanny? Film är det ultimata. Enkelt, men guud så effektivt


   
SvaraCitera

Det är så väldigt gammalt och tråkigt att ge oseriösa svar nu, men ändå så görs det... [rolleyes]. Jag skulle säga att ni träffas nånstans neutralt, som på stan, och sen så bara softar ni och snackar. Ni kan gärna käka glass och sånt där. Överdriv inte första träffen. Film är MVG+ om du kan få henne att komma över.


   
SvaraCitera

Gör absolut ingenting som får er att hålla käft! - Ni ska kunna prata med varandra, se hur bra ni klickar osv:)
Jag hade sex med mitt ex första dejten - vi blev ju ihop... men og ju slut efter 3 månader. Vill inte säga att det beror på tidigt sex - men att vänta med det gör själva "jakten" mer spännande:)

Så som dejting aktivitete: Promenad i parken. Fika, stranden, havet. 1 grej som är skitkul är att åka till "övremedelklassområden" och titta på deras hus. Det är roligare än vad det låter - trust me;)


   
SvaraCitera