Aviseringar
Rensa alla

Bästa "dejt" tips för ungdomar


Ämnesstartare

Vad har ni för "dejt" tips för oss ungdomar? Vad gör ni för att komma närmare personer ni är intresserade av? Det klassiska är väl bio, middag, puben osv. Men är inte det lite gammalt/tråkigt?
delar gärna med er


   
Citera

Tycker det vore mysigt att typ ha picknick på något ställe. Picknickar är underskattade 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lotus Elise:
Tycker det vore mysigt att typ ha picknick på något ställe. Picknickar är underskattade 

Men är inte det lite mer den här äldre generationen alltså typ 30+  ? Med ordet ungdomar menar jag vi selfie galna 14-18åringar.


   
SvaraCitera

inte för att jag ngn sin varit på dejt... men jag har kollat på film med en kille jag va intresserad av, vilket senare ledde till att vi låg o grovhånglade i min säng, så... de funkar 🙂 dessutom så gör de inte situationen så avkward :3 man kan liksom diskutera filmen osv :3


   
SvaraCitera
b1son

va hemma hos ngn där d e föräldrafritt
anlita servitriser o fiol- o dragspelare som kan framföra bella notte med vacrka toner
frikadeller (veganska på soja elr svamp & grejer) m spaghetti
blir 1 jättefin seriöst dejt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

undergrounds:
inte för att jag ngn sin varit på dejt... men jag har kollat på film med en kille jag va intresserad av, vilket senare ledde till att vi låg o grovhånglade i min säng, så... de funkar 🙂 dessutom så gör de inte situationen så avkward :3 man kan liksom diskutera filmen osv :3

dejt och dejt, det där skulle jag kalla en typ av dejt fast på låg nivå 😉 Hoppas att det ledde till något ännu bättre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

böghög: frikadeller (veganska på soja elr svamp & grejer) m spaghe

fyfan vad classy, dock skulle det svida när man ska punga ut pengarna 😉


   
SvaraCitera

Laserdome


   
SvaraCitera

lordius:

dejt och dejt, det där skulle jag kalla en typ av dejt fast på låg nivå 😉 Hoppas att det ledde till något ännu bättre

haha ^^, de e fan sant! 😉 men de e den enda form av "dejt" jag ngn sin har varit på :/
tack så mycket!, jadu... de hoppas jag också på 🙂


   
SvaraCitera

Laga mat


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

lordius: Det klassiska är väl bio

Detta är typ... en urusel dejt? Det är uruselt om man inte kombinerar det med något annat! Tumme upp Man sitter i regel tyst(förhoppningsvisArg) i över en timme.. hur tusan lär man känna någon då? Som sagt, det är dock okej val om man kombinerar med t ex middag efteråt. 

...inte för att du frågade men.. skrev detta onödiga inlägg ändå Sover


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

- Gå på museum

- Bowla

- Ta en cykeltur till något avskiljt och mysigt ställe. Ha en picknick där

- Paddla kanot/kajak! (förutsatt att det inte är vinter och att dejten inte är rädd för vatten..)

- Laga mat tillsammans. Det gör inget om man är urusel, för då kan man sitta och skratta över hur jävla kassa ni är i köket. Är maten så pass äcklig att den knappt är ätbar så flörtar du lite, blinkar charmigt och säger "Du, ska vi inte ta och beställa en pizza istället?".

- Gå på tivoli


   
SvaraCitera

en promenad mitt i natten o titta på stjärnorna!  Ett nattdopp! 


   
SvaraCitera

Jag är själv femton, jag tycker sånt är jättemysigt. Men jag är en gammal själ, så det kanske bara är jag. 

lordius:

Men är inte det lite mer den här äldre generationen alltså typ 30+  ? Med ordet ungdomar menar jag vi selfie galna 14-18åringar


   
SvaraCitera

repetera kvantfysiken ihop Rodnar


   
SvaraCitera