Aviseringar
Rensa alla

Bästa dejting sidan för Unga? 18-22


Ämnesstartare

Hejsan, som sagt som rubriken lyder känner några till? / har några erfarenheter om dom bästa dejtingsidorna för unga! funderar på att signa mig upp på någon, men vet inte vilken! gärna nån som har gjort detta tidigare kom med förslag, och rekommendera en bra sida för unga!  


   
Citera

ingen är bra


   
SvaraCitera

Tycker det är mestadels creeps på de flesta. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Något måste det dock finnas, haha ganska sjukt annars..


   
SvaraCitera

Testa badoo. Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sjöhest:
Testa badoo. Haha.

Har gjort de haha och "badoo" består avv ungefär 96% oseriösa tjejer som bara gjort en profil på där för dom "hade inget bättre försig" haha hatar den kommentaren xD


   
SvaraCitera

MrBranzell:

Har gjort de haha och "badoo" består avv ungefär 96% oseriösa tjejer som bara gjort en profil på där för dom "hade inget bättre försig" haha hatar den kommentaren xD

det låter ju som en töntigt blyg/nonchalant kommentar bara. Men vågar man lite så är la sånt helt okej...badoo/tinder aktigt?


   
SvaraCitera

Välj en sida som tar betalt om du vill att den skall vara lite seriös.


   
SvaraCitera

Två av mina vänner har träffat sina pojkvänner på Happy Pancake, de har varit ihop i 4 år så antar att det lyckades bra.......


   
SvaraCitera

Varför inte försöka träffa folk ute som vanligt, det är inte alls så svårt. Skulle inte rekommendera att dejta via internet, alldeles för många skumma typer där ute.


   
SvaraCitera

lurifax69:
Varför inte försöka träffa folk ute som vanligt, det är inte alls så svårt. Skulle inte rekommendera att dejta via internet, alldeles för många skumma typer där ute.

Alla är inte intresserade av detta. Alla är vi olika, själv har jag träffat de flesta jag varit med över internet, det föredrar jag alla gånger.


   
SvaraCitera
Exner

MrBranzell:
Hejsan, som sagt som rubriken lyder känner några till? / har några erfarenheter om dom bästa dejtingsidorna för unga! funderar på att signa mig upp på någon, men vet inte vilken! gärna nån som har gjort detta tidigare kom med förslag, och rekommendera en bra sida för unga!  

Den här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Två av mina vänner har träffat sina pojkvänner på Happy Pancake, de har varit ihop i 4 år så antar att det lyckades bra.......

Provat HP och tycker den hemsidan är bra delvis, men annars är HP ett skämt, visst lätt säkert för tjejer att få någon kille, men som "kille som söker" är det nästan omöjligt hitta nån bra tjej som bor nära en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Varför inte försöka träffa folk ute som vanligt, det är inte alls så svårt. Skulle inte rekommendera att dejta via internet, alldeles för många skumma typer där ute.

Hahah känner inte så många längre så inte bra alternativ, och föredrar nätet.


   
SvaraCitera

Finns massvis med olika dejtinggrupper på facebook

Träffade ett ex samt min nuvarande partner via facebook, fast inte via dejtinggrupp men ändå 


   
SvaraCitera