Aviseringar
Rensa alla

bästa femte november NÅGONSIN i GBG


Ämnesstartare

Någon som såg oss?

( FINNS mÅNGA MER VIDEOS PÅ DEN KANALEN 🙂 )


   
Citera

Kan tänka mig att ni hade roligt! Har enbart kollat förbi ockupationen i Nordstan när jag var i Göteborg, gillade alla teckningar. [smile]

Hur hade ni det??? har inte hört av min vän som var där ännu


   
SvaraCitera

Nä.

Gillar inte alla hippeteckningar och hela hippieatmosfären över "ockupationen" i Nordstan.


   
SvaraCitera

Varför eldade ni ej halmgubbar, det hade varit coolare.

passaro:

Gillar inte alla hippeteckningar och hela hippieatmosfären över "ockupationen" i Nordstan.

Är glad att jag bor långt bort så att jag sliper vistas där, hade antagligen ogillat detta jättemycket [crazy]


   
SvaraCitera

passaro:

Gillar inte alla hippeteckningar och hela hippieatmosfären över "ockupationen" i Nordstan.

Har blivit bättre. Lär bli ännu bättre nu, tbh.


   
SvaraCitera

Jörg Buttgereit:

Har blivit bättre. Lär bli ännu bättre nu, tbh.

Jaså? På vilket vis?

Fint att du inte avreggade helt.[cool]

Nintendo:

Är glad att jag bor långt bort så att jag sliper vistas där, hade antagligen ogillat detta jättemycket

[bigsmile]


   
SvaraCitera

passaro:

Jaså? På vilket vis?

Har blivit lite mindre hippieaktigt. Sen har det ju fungerat mycket som nätverksbyggande också, så att säga. Och nu har fler icke-hippies blivit involverade iom igår, tror jag.

passaro:

Fint att du inte avreggade helt.[cool]

Skulle jag aldrig.


   
SvaraCitera

Att använda sig av ett terroristattentat mot Englands parlament (femte november, Guy Fawkes) som något sätt att få bort ondskan i världen känns lite kontraproduktivt.

Guy Fawkes var ingen hjälte.

Ska folk i framtiden använda sig av mordet på Anna Lindh som någon frihetssträvande inspiration?

NEJ! [mad]


   
SvaraCitera

jason:

Guy Fawkes var ingen hjälte.

Han kanske kan klassas som religiös galning [crazy]


   
SvaraCitera

gemenskap kan göra vad som helst roligt.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Han kanske kan klassas som religiös galning

Typ den tidens al-qaida...


   
SvaraCitera

jason:

Typ den tidens al-qaida...

Mm, fast nutida katoliker är kanske inte så snälla de heller [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Mm, fast nutida katoliker är kanske inte så snälla de heller

Läst mycket Dan Brown? [smile]

Men å andra sidan hade vi i Baskien ETA, i Nordirland IRA, men om de var religiöst motiverande tror jag inte så mycket på. Kanske!


   
SvaraCitera

jason:

Att använda sig av ett terroristattentat mot Englands parlament (femte november, Guy Fawkes) som något sätt att få bort ondskan i världen känns lite kontraproduktivt.

Håller med om att Guy Fawkes inte var någon kul filur egentligen, men vid det här laget har Guy Fawkes-masken blivit så integrerad med anonymitet i politiska sammanhang att jag inte ser problemet.

That said tycker jag hela fixeringen vid V for Vendetta och Guy Fawkes är rätt töntig. Själv hade man egen handmålad mask!


   
SvaraCitera

fånigt


   
SvaraCitera