Aviseringar
Rensa alla

Bästa filmerna.


Smilen
Ämnesstartare

Vilka är de bästa filmerna du har sett? 


   
Citera
sluk
 sluk

The green mile och BATMAAAAAN. Star Wars är också jävligt bra


   
SvaraCitera

Goodfellas & American History X


   
SvaraCitera

Inception, The Prestige, City of God och Forrest Gump.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Niklas:
Inception, The Prestige, City of God och Forrest Gump.

Vi ska nog aldrig se film tillsammans. Du radade precis upp alla filmer som jag brukar se som sjukt överskattade, haha.  Jag tycker om filmerna. Men jag ser absolut inte det "stora" i dem.

Obs. ingen diss, var ba väldigt roligt


   
SvaraCitera

PMR:

Vi ska nog aldrig se film tillsammans. Du radade precis upp alla filmer som jag brukar se som sjukt överskattade, haha.  Jag tycker om filmerna. Men jag ser absolut inte det "stora" i dem.

Obs. ingen diss, var ba väldigt roligt

Enligt logiken bör ju du då anse att de filmerna jag tycker är de mest överskattade i själva verket är bäst, dvs Nyckeln till frihet, Sagan om ringen och The dark night? Rullar ögonen


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Niklas:

Enligt logiken bör ju du då anse att de filmerna jag tycker är de mest överskattade i själva verket är bäst, dvs Nyckeln till frihet, Sagan om ringen och The dark night? Rullar ögonen

Nä, attans! 


   
SvaraCitera

PMR:

Nä, attans! 

Vilka är dina favoriter då? Glad


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Niklas:

Vilka är dina favoriter då? Glad

Har alldeles för många. Har en grej för film av Stanley Kubrick. Har även lite extra kärlek för Requiem for a dream, 12 Angry Men, Mary and Max, Fight Club m.fl.


   
SvaraCitera

La Famille Belier / The Intouchables / The Pianist / Philomena 


   
SvaraCitera

PMR:

Har alldeles för många. Har en grej för film av Stanley Kubrick. Har även lite extra kärlek för Requiem for a dream, 12 Angry Men, Mary and Max, Fight Club m.fl.

Okej! Var faktiskt nära att sätta Fight Club som en av de mest överskattade.. Oskyldig


   
SvaraCitera

http://nyheter24.se/filmtipset/yourpage.cgi?member=113382 Alla med betyg 4 och 5 är bäst och rekommenderas


   
SvaraCitera

Nyckeln till frihet
Pearl harbour
The butterfly effect

Dessa gillar jag skarpt.


   
SvaraCitera

PMR:

Vi ska nog aldrig se film tillsammans. Du radade precis upp alla filmer som jag brukar se som sjukt överskattade, haha.  Jag tycker om filmerna. Men jag ser absolut inte det "stora" i dem.

Obs. ingen diss, var ba väldigt roligt

oj, city of god också? resten kan jag förstå. 


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

rhffgc:

oj, city of god också? resten kan jag förstå. 

Missade den. Har faktiskt inte sett den vad jag kan minnas Rodnar var nog för fokuserad på de andra hehe 


   
SvaraCitera