Aviseringar
Rensa alla

Bästa hårdrockslåt


Ämnesstartare

Den bästa enligt mig är Welcome To The Jungle![y]


   
Citera
Ämnesstartare

Var är paranoid?


   
SvaraCitera
Jeay_L

Såna här trådar får mig att inse mer och mer att folk inte kan bredda sin musiksmak på egen hand utan måste lyssna på "världsband/klassiker" bara för att det är coolt och uppenbarligen inte kan leta upp mer okända band på egen hand [tard]

Alla du har listat upp är ju sånadär klassiker som alla ska ha hört, om inte annat då man kör musikhistoria på musiklektionerna [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Alla du har listat upp är ju sånadär klassiker som alla ska ha hört, om inte annat då man kör musikhistoria på musiklektionerna [rolleyes]

Det är väl självfallet att man tar med låtar som är världskända när man skapar en poll. Det ger ju folket som röstar en större valmöjlighet när där är fler låtar som de känner igen. Vill man sitta och skryta om att man lyssnar på något ryskt nsbm-band som bara släppte en demo 1807 så finns det andra forum för det.

Förövrigt finns det inget fjantigare än folk som undviker att lyssna på stora band bara för att dom är rädda för att bli sedda som mainstream av alla andra.


   
SvaraCitera

massgrav:

Var är paranoid?

Var är War Pigs?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var är Poison?

Men jag får väl rösta på Breaking the Law


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fan vad mainstream du var då

kunde ju funnits en kategori för andra


   
SvaraCitera
Jeay_L

Are you morbid:

Förövrigt finns det inget fjantigare än folk som undviker att lyssna på stora band bara för att dom är rädda för att bli sedda som mainstream av alla andra.

Jag lyssnar på det jag tycker är bra, och det är allt från stora band till okända demoband. I övrigt så tycker jag inte nån av låtarna är så spännande.


   
SvaraCitera

kill_enemy:

Paradise City (Du röstade på detta alternativ)

Av dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Valfri Pantera-låt från Cowboys from Hell.


   
SvaraCitera

Electric eye?Iron man?Stairway to heaven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Efterbliven tråd.


   
SvaraCitera

Äh, varför frågar folk varför vissa låtar inte finns med? :S
Varför ska det vara självklart att vissa låtar ska vara med?
Det finns hundratals hårdrocks klassiker, man kan inte få med alla!
Av de där så säger jag Iron Man.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

inte kan bredda sin musiksmak på egen hand utan måste lyssna på "världsband/klassiker"

Tycker du inte om låtarna?


   
SvaraCitera
Jeay_L

kill_enemy:

Tycker du inte om låtarna?

Iron Maiden är inte mina största idoler precis.. och ingen av dom övriga låtarna hör inte till mina favoriter.


   
SvaraCitera