Aviseringar
Rensa alla

Bästa hittills-tråden


Ämnesstartare

Denna tråden är till för alla som vill dela med sig av "bästa-upplevelser". Bästa kvällen? Året? Maträtten? Festen? Vad du än kan komma på. Man måste inte motivera.

Spannet tänker jag mig är under hela ens liv - därav "hittills"Glad

Finns väl egentligen bara en regel som jag kan komma på sådär på rak arm: Inget politiksnack. Inget "bästa dagen var när den politikern sa/råkade ut för det dära" - sådant anmäler jag (för sådant får alla trådar att alltid spåra - plus att det vore trevligt med en tråd fri från sådant).

Jag börjar med för mig detta års bästa dag. 16 juni - pga bilköp. Och med tanke på hur nära slutet på året vi är tvivlar jag starkt att något kommer att slå det.

Hjärta


   
Citera
Ämnesstartare

bästa året: 2005, 2006 eller 2007, kan inte välja


   
SvaraCitera
mynona

2012 och 2013 var bra år. 


   
SvaraCitera

Alla gånger jag sett Kent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tigerdrottningen: Alla gånger jag sett Kent.

Betyder det att du även tycker att kent är helt klart bäst hittills vad gäller musik?

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bästa dagarna i mitt liv var i 3:an när jag var med klassen på fornåker (medeltids ställe) och sov över där. Sedan dess har väl livet varit ganska fucked up :/ 


   
SvaraCitera

Storchen84:

Betyder det att du även tycker att kent är helt klart bäst hittills vad gäller musik?

Hjärta

Ja. Det borde alla tycka!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bästa hittills dagen för min del var 27/7 2014, vid 03:40ish-tiden. Mmm, good timesHjärta

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja lesen:
fantastisk!!!

Nej inte

Storchen84:
Denna tråden är till för alla som vill dela med sig av "bästa-upplevelser". Bästa kvällen? Året? Maträtten? Festen? Vad du än kan komma på. Man måste inte motivera.

Spannet tänker jag mig är under hela ens liv - därav "hittills"Glad

Finns väl egentligen bara en regel som jag kan komma på sådär på rak arm: Inget politiksnack. Inget "bästa dagen var när den politikern sa/råkade ut för det dära" - sådant anmäler jag (för sådant får alla trådar att alltid spåra - plus att det vore trevligt med en tråd fri från sådant).

Jag börjar med för mig detta års bästa dag. 16 juni - pga bilköp. Och med tanke på hur nära slutet på året vi är tvivlar jag starkt att något kommer att slå det.

Hjärta

Cool Jag leteinte et skit


   
SvaraCitera

Bästa köpet jag gjort, en liters cider för bara nå kronor!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den gången då jag o min vän va ut o körd me en Yamaha ET 340


   
SvaraCitera