Aviseringar
Rensa alla

Bästa kattmaten


Ämnesstartare

Slapping a Dinosaur:

Jag äter inte kattmat.

Tycker bättre om hundmat eller?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Royal Canin" verkar bäst, för jag ser framför mig en kanin med krona som sitter i en tron när jag läser namnet [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Tycker bättre om hundmat eller?[blush]

Kannibalmat [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapping a Dinosaur:

Kannibalmat [blush]

Läskigt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Läskigt[blush]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slapping a Dinosaur:

Image


Förlåt[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Finsmakare!

Min katt tål inte sådant där billigt foder, så hon får endast äta specialfoder från Royal Canin. Det går bättre att få ner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Annan (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Annan (Du röstade på detta alternativ)

Image
Den är klart godast enligt mina kissar men oftast får de Gourmet gold pga att den andra är så dyr och inte går att köpa i mataffär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dramaqueen:

pga att den andra är så dyr

Man ska inte ha djur om man är snål eller inte har råd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Man ska inte ha djur om man är snål eller inte har råd.

Meh, den andra maten de får gillar de också [confused][confused][confused] den är inte direkt billig den heller förresten. Billig burkmat kan ena katten inte ens äta då sån oftast bara finns med bitar i sås eller gelé och hon måste ha mousse. Torrfoder som andra katten äter köper vi också i dyrare varianter eftersom han inte gillar och får diarré av mjau, friskies, whiskas m.fl.

Men håller med dig, har man inte råd bör man inte skaffa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Orijen (Du röstade på detta alternativ)

Är bäst, royal canin innehåller JÄTTEMYCKET spannmål. [no-no]


   
SvaraCitera

Spartakus:

Orijen (Du röstade på detta alternativ)

mamma ger royal canin men jag skulle hellre mata med orijen pga deras låga mängd kolhydrater/spannmål och höga protein och fetthalt.
Men det finns inte här [sad]


   
SvaraCitera
oktan

Kom att tänka på historian jag hörde en gång om en gubbe i grannbyn som bjöd sina ovänner på smörgåstårta vid sitt 50års kalas. Han hadde slängt på whiskas med kyckling & han var den enda som inte åt! Om historien är sann vet ja inte men vet man inte vad man stoppar isej så kanske det smakar bra,,eller inte. Efter jag hörde talas om detta fick jag svårt för att äta smörgåstårta & sånt jag inte vet vad det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spartakus:

Annan (Du röstade på detta alternativ)

Friskies köttsmak, fisk tycker de sisådär om.
Grundar detta på att de tigger mycket mer efter mat när vi inte har Friskies hemma utan annat torrfoder.
Har iof inte testat en massa av märkena på listan. Mjukmat skulle säkert uppskattas.


   
SvaraCitera