Aviseringar
Rensa alla

BÄSTA MASCARAN ._.


Ämnesstartare

Vill ha en bra mascara som separerar och förlänger fransarna och inte klumpar sig. Kan inte alla bara skriva vilken mascara de använder och på vilket sätt den är bra 🙂


   
Citera

använder typ aldrig mascara men jag har IsaDoras build up extra volume mascara.. och den är väl okej [tard]


   
SvaraCitera

använder isadoras blablabla Volume blabla
den är bra för borsten är bäst, fransarna klupar sig inte och jag har gråtit med den massa utan att den smetar. bästa köp ever. kan kolla vad den heter när jag får hit den [cool]


   
SvaraCitera

har maybellins rosa och gröna mascara den e bra


   
SvaraCitera

loreals telescopic ger mig aslånga fransar och maxfactor 2000 calorie mascara ger mycke volym. Älskar dom två.


   
SvaraCitera

Använder denna:
Image

Den är bra. Klumpar sig inte, är inte jobbig och fjollig. Dessutom är det den billigaste som finns. [party]


   
SvaraCitera

Image

Den är bra, Loreal Extra Volume Collagen. Dior Blackout är också bra men Lorealen har mycket bättre pris och är likvärdig.


   
SvaraCitera

Maxfactor Masterpiece Max (eller liknande) minns jag är väldigt bra, sen köpte jag en på rusta för typ 30 kr och det var den bästa jag testat faktiskt. Minns inte vad den heter.


   
SvaraCitera

har en som heter typ volume max? eller nått från maybelline. är ok.

varken masterpiece, diorshow eller andra hypade maskaror har varit bra :/

den guldiga YSL är den bästa jag testat hittills. men den är ju dyyyyyr[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

bästa köp ever. kan kolla vad den heter när jag får hit den

Aa tack 🙂

addictive:

den guldiga YSL är den bästa jag testat hittills. men den är ju dyyyyyr

Hur mycket kostar den då? 😛


   
SvaraCitera

buttcrack:

Aa tack 🙂

jag kan vlogga om den om du vill [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

vlogga

Blogga? XD


   
SvaraCitera

vet inte ens vad mascara är[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image

det tog ett tag för mig att vänja mig då borsten är ganska stor, emn nu trivs jag jättebra med den. den ger mycket färg och ger effekten av att ha målat eyeliner (?) på övre ögonfransraden 😛


   
SvaraCitera

Använder denna. Ger de riktigt svarta ögonfransarna jag vill ha. Jag är ute efter svärta framför väldefinierade ögonfransar. Ju svartare desto bättre, woho!

Image


   
SvaraCitera