Aviseringar
Rensa alla

BÄSTA MASCARAN ._.


buttcrack:

Blogga? XD

vlogga
videologga[y]
daah [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

videologga

Jag såg att v och b satt bredvid varandra och antog... [blush]


   
SvaraCitera

buttcrack:

Jag såg att v och b satt bredvid varandra och antog...[blush]

hängeru inte med i svängarna? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Emmelipemmeli:

hängeru inte med i svängarna?

Jag kan inget som sådana dära morderniteter! [no-no]


   
SvaraCitera

DIORSHOW ICONIC

Jag använder nästan bara Dior-smink för övrigt, de har bäst av alla enligt mig! Det är bara min foundation och mitt puder som inte är från Dior, för deras (och typ alla andras utom Make up stores) är för mörka.

Bild 1.png


   
SvaraCitera

Diorshow-mascarorna kostar runt 300 kr för övrigt. Ibland en tia mindre, ibland en tia mer.


   
SvaraCitera

Har testat allt från lancome till dior till budgetmärken men kan lugnt säga att jag aldrig testat någon bättre än max factors mascara, ni vet den med GULD i ena änden? Köp den, använd bara det svarta. Det böjer och gör fransarna helt otroliga, inte bara jag som säger det de som testat den håller med.
Om den nu säljs fortfarande. Billig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Det böjer och gör fransarna helt otroliga, inte bara jag som säger det de som testat den håller med.

Angelize:

Billig!

Låter bra [y]


   
SvaraCitera

maybelline, colossal volum express mascara ^^.

Image


   
SvaraCitera

Sedan jag provade Lancome's mascara Virtouse så har jag aldrig köpt någon annan. Den är underbar, fransarna blir svarta, längre och böjda. Det är verkligen en jättebra mascara. Kostar ungefär 200 kr.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den absolut bästa som jag har..YSL mascaran..luktar gott gör fransarna otroligt svarta och låååånga massa volym plus fransarna klumpar sig inte och blir uppböja..ast kostar 280 typ

mascara-volume-effet-faux-cils-b.jpg


   
SvaraCitera

False Lash Effect från Max Factor.[love]
Den ger fylligare, längre fransar. Utan den där typiska spindelbens looken. Lite fåtal klumpar i början men inget som stör utan det försvinner efter ett par dagar. Den duger gott och det blir ganska naturligt ändå.. [y]

produkt_false_lash_bla.jpg


   
SvaraCitera

Har någon blåbärsmascara, lol. Den fungerar bra.
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har just nu l'extréme från lancôme och den funkar ganska bra, hade lite problem med den i början men när man väl får till det är den outstanding.

Annars körde jag på defincils och går kanske tillbaka till den igen. tunna, fina fransar, inga klumpar, inget smul runt ögonen. En helt fantastisk mascara i min mening!


   
SvaraCitera

Alltså, det beror på dina ögonfransar :/ Jag är sjäv lite kluven när det kommer till bästa mascaran då jag har ögonfransar som knappt syns MED mascara lixom... Men jag gillar:

Maybelline - Define-a-lash volume mascara. Den fungerar bra, klumpar inte när man väl har lärt sig använda den. Bra borste som separerar, bra pris!
Image

Riktigt bra pris, bra borste. Dock tog det ett tag för mig att använda den rätt, men jag suger med mascaror ändå.. Den ger volym och separerar bra den med. Men den jag har har rött lock

Image

Image


   
SvaraCitera