Aviseringar
Rensa alla

Bästa maskaran !?


lol, läste "bästa massakern"


   
SvaraCitera

vill ni veta hur billigt det var med maybelline mascara i usa?

jo, 5 dollar för en awesome volume express falsies sak

alltså 31,85 kr.

Image

den är grym.


   
SvaraCitera

JOZFiN:

nee
de e en.. eeh.. jagu.. det finns en med grön förpackning
o so finns de en rosa
fattar ej ens skillnaden på dem

ahaaaa, men isf vet jag vilken du menar, brukar/brukade köpa den gröna!!! gillar.

Budolicious:

lol, läste "bästa massakern"

trodde först av ngn anledning att du skulle svara på vad för märke det är på mascaran jag köper[bigsmile]


   
SvaraCitera

liten lady:

vill ni veta hur billigt det var med maybelline mascara i usa?

jo, 5 dollar för en awesome volume express falsies sak

alltså 31,85 kr.

fy fan i usa har d billig mascara å billiga märkeskläder
man kanske skulle jobba där 1 tag i framtid1 å köpa p¨å sig 1 lager


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

fy fan i usa har d billig mascara å billiga märkeskläderman kanske skulle jobba där 1 tag i framtid1 å köpa p¨å sig 1 lager

ja jag vet! helt sjukt hur många saker jag fick tag på denna resan för en billig peng.
eller bara flytta dit för alltid och frossa i sig massa billigt skit [love]


   
SvaraCitera

liten lady:

eller bara flytta dit för alltid och frossa i sig massa billigt skit [love]

näää skulle ej vilja bo där permanent!
sämst sjukvårdssystem till å börja med! + "normallönen" i usa är väl rätt låg

om jag skulle jobba där något år skulle jag göra det efter att jag tagit civilingenjörsexamen så att jag kan bada i cash[cool]


   
SvaraCitera

Det finns en mascara i världen som uppfyller alla önskemål man kan ha på den.

Imju Fiberwig.

Spring iväg till ett Åhlens, de säljer ut dem just nu för ca 75 kr jämfört med 220 kr ordinariepris. Fransarna blir längre, även tjockare om man tar många lager, det GÅR INTE att svettas så mycket att det rinner ner under ögonen samtidigt som den går bort med varmt vatten och fingrar.

Den sitter kvar när det regnar och typ när man badar ocks beroende på hur intesivt man leker i vattnet.


   
SvaraCitera

anton96xo:

använder ej mascara längre men använde såndär billig rosa för 99kr på hm&lindex förut [crazy] va typ bara färg

den va faktiskt skitbra tyckte jag

Budolicious:

lol, läste "bästa massakern"

[bigsmile]
stoffi [love]

liten lady:

jo, 5 dollar för en awesome volume express falsies sak

japp köpte 2st för 7 dollar [crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

näää skulle ej vilja bo där permanent!sämst sjukvårdssystem till å börja med! + "normallönen" i usa är väl rätt låg

ja det är verkligen sämst, men det är också så att man måste fixa sjukvården själv om man vill ha det bra. normallönen är också en aning låg, finns ju stora samhällsklyftor som tynger ner den osv. Men vem hade egentligen tänkt tjäna normalt mycket pengar? [cool]

Blivande_japan:

om jag skulle jobba där något år skulle jag göra det efter att jag tagit civilingenjörsexamen så att jag kan bada i cash[cool]

haha ja precis! så länge man fixar en examen brukar det vara ganska lätt att tjäna cash där [y]


   
SvaraCitera

liten lady:

ja det är verkligen sämst, men det är också så att man måste fixa sjukvården själv om man vill ha det bra.

jo, men är ju inte ens alla som har råd/får teckna en sjukförsäkring! vad fan gör man då?
folk vågar inte ringa ambulans åt andra i rädsla för att de inte har förskärning så att kostnaderna istället tillfaller den som ringer! [shake]

liten lady:

haha ja precis! så länge man fixar en examen brukar det vara ganska lätt att tjäna cash där [y]

mycket möjligt![crazy]


   
SvaraCitera

honolulu:

japp köpte 2st för 7 dollar [crazy]

åh billigt! får nästan ett litet rus i kroppen ^^

gick in i en affär och kom hem med foundation, puder, mascara, concealer och svampar för under 200 spänn [love][love]

och allt är awesome!


   
SvaraCitera
Lounge

Image

har denna nu.. väldigt bra faktiskt, och billig.. lite kladdig i början men d går över efter några användningar

innan dess ahde jag en ifrån clinique.. den var också bra, möjligtvis lite bättre, men dyrare!


   
SvaraCitera

liten lady:

gick in i en affär och kom hem med foundation, puder, mascara, concealer och svampar för under 200 spänn [love][love]

ja jag vet, det är helt sjukt. eyeslipsface.co.uk är en asbillig hemsida som shippar till swedennn, kolla in. kvaliten är inte världsbäst, så tänk på det. men har beställt massa borstar därifrån (de lossnar lätt ifall man är lite hårdhänt hehe men superlim löser det [love])

fast ah, de har ju bra kvalitetsgrejer som säljs här i sverige för dubbla priset. älskar att gå omkring i target eller walmart o bara frossaaaahh [love]


   
SvaraCitera

honolulu:

ja jag vet, det är helt sjukt. eyeslipsface.co.uk är en asbillig hemsida som shippar till swedennn

åh jag vet elf! 😀 brukar köpa borstar där också då jag inte pallar lägga ner 150 spänn på en (liksom vad tänker kicks? :s) och det är så himla billigt!

honolulu:

fast ah, de har ju bra kvalitetsgrejer som säljs här i sverige för dubbla priset. älskar att gå omkring i target eller walmart o bara frossaaaahh [love]

Ja precis, det som jag stör mig mest på, att det faktiskt är samma vara men så mycket dyrare!
WALMART [love][love]
så kul att gå runt där och kolla på alla ostiga och flashiga som vissa köper bara för att det råkar vara billigt ^^


   
SvaraCitera

liten lady:

åh jag vet elf! 😀 brukar köpa borstar där också då jag inte pallar lägga ner 150 spänn på en (liksom vad tänker kicks? :s) och det är så himla billigt!

haha precis, wtf lixom.

liten lady:

Ja precis, det som jag stör mig mest på, att det faktiskt är samma vara men så mycket dyrare!

men det är ju så med priserna i usa, allt är billigare men tänk också på att dollarn är rätt låg nu så därför upplever vi det som ännu billigare.

liten lady:

WALMART [love][love]
så kul att gå runt där och kolla på alla ostiga och flashiga som vissa köper bara för att det råkar vara billigt ^^

gillar target mer!

haha ja, det är helt sjukt. finns typ 56789087678 olika versioner av samma vara och folk bara öser ner i sina carts. it's nutz.


   
SvaraCitera