Aviseringar
Rensa alla

Bästa mobilen för gymnasiet?


Ämnesstartare

Tjo, undrar vilken mobil som är bäst om man vill vara väll förbered in för gymnasiet. Då tänker jag framför allt för att döda tiden till och från gymnasiet. Men också för verktygen.

Mobiler jag funderat på att köpa.

Iphone 4 En stor favorit, dyr som fan dock men det kanske är värt pengarna? Fast kanske man får lika mycket av HTC desire HD? Fast där har vi ju android systemet.. och hur bra är det? Att kunna ha videosamtal kanske är ett plus med Iphones inbyggda frontkamera? Designen på telefånen i grym, men det är som min bror sa (12 år) Jag vill ha en iphone dom är snyggast. Det är som märkes kläder man vill ha den coolaste grejen som är mest inne. Denna telefån ser jag säkert minst 20 om dagen.

HTC Wildfire Ungefär 5 personer i min klass köpte denna nu i jul. Hur bra är den igentligen? Den har ju ordspalt som värkar riktigt kul? Men kan man fixa det på nått annat sätt? Kass kamera jämfört med dom andra mobilerna men man har ju en kompaktkamera, så de e för de perfekta ögonblicken utan den tillgänglig. Men är det värt att satsa på en mobil med en grym kamera som Desire HD:n?

HTC desire HD
Hur bra är denna telefon tycker ni ? Skärmen e ju nice att den e så stor o allt o sen e den lika snabb som en av mina datorer från the old times 🙂
Är det värt att skaffa surf? Och då vilket packet?
--------------------------------------

&imgrefurl= http://brinkenfeldtit.se/iphone-4-slapps-28e-juli/&usg=__cSmbnvGRjl8HXIWlNUsV0jAW5EA=&h=498&w=647&sz=164&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=rc4us9PWe5gqMM:&tbnh=142&tbnw=184&ei=RwQ3TfaPMsaWOs7F1c4C&prev=/images%3Fq%3DIphone%2B4%26um%3D1%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26biw%3D1105%26bih%3D931%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=284&vpy=440&dur=460&hovh=172&hovw=223&tx=110&ty=40&oei=RwQ3TfaPMsaWOs7F1c4C&esq=1&page=1&ndsp=25&ved=1t:429,r:11,s: 0" alt="Image" />​

Jag går för tele2s abonemang.

Vilken mobil föredrar ni för en 16 åring?
Varför föredrar ni denna mobil?
Vad har du för mobil just nu?

My BIG seacret; Dold text: I am an apple fanboy :/ &imgrefurl= http://brinkenfeldtit.se/iphone-4-slapps-28e-juli/&usg=__cSmbnvGRjl8HXIWlNUsV0jAW5EA=&h=498&w=647&sz=164&hl=sv&start=0&zoom=1&tbnid=rc4us9PWe5gqMM:&tbnh=142&tbnw=184&ei=RwQ3TfaPMsaWOs7F1c4C&prev=/images%3Fq%3DIphone%2B4%26um%3D1%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26biw%3D1105%26bih%3D931%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=284&vpy=440&dur=460&hovh=172&hovw=223&tx=110&ty=40&oei=RwQ3TfaPMsaWOs7F1c4C&esq=1&page=1&ndsp=25&ved=1t:429,r:11,s: 0" alt="Image" />


   
Citera
Ämnesstartare

BUMP [bigsmile]


   
SvaraCitera

secret*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mvg i engelska måste varit ett misstypo [chocked]


   
SvaraCitera

älskar min htc desire [love]

android pwns apple enligt mig


   
SvaraCitera
Åtta

oliver_953:

om man vill vara väll förbered in för gymnasiet.

[tard]

Hur som helst så bör du först fundera över vilken prisklass du tänkt lägga dig i. Wildfire och Desire HD är inte i samma klass. Om du tänkt lägga dig i den billiga klassen så skulle jag rekommendera ZTE Blade istället för Wildfire. Blade är utan tvekan den mest prisvärda smartphonen på marknaden idag. Ska du ha en mobil med liknande prestanda från ett annat märke får du gå upp i 2.5-3k (Blade kostar ca. 1700).

Om du däremot tänkt lägga 4.5-5k så är Desire HD en av de absolut bästa smartphones du kan få tag på i Sverige. Har inte satt mig in jättemycket i skillnaderna, men eventuellt så är också Samsung Galaxy S med och tävlar där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför? '' Har fattat att man kan göra den sin egen mer? '' Men dom är inte lika utvecklade som apple eller? [tard]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Om jag bara får mitt wii /wow account sålt [cry]


   
SvaraCitera

oliver_953:

Men dom är inte lika utvecklade som apple eller?

Du kan göra mer i grundutförandet i en telefon med Android än med en iPhone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Du kan göra mer i grundutförandet i en telefon med Android än med en iPhone.

Ajo, kanske går för en dyrare android för jag älskar att hålla på att ändra och fixa med telefonen [cool]


   
SvaraCitera

Asså att köpa en ny mobil för att man ska börja gymnasiet va nog en av de sämsta ursäkterna jag hört [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lilla Lady:

älskar min htc desire

Värt pengarna?

Vad använder du din telefon till?

Har du HTC desire HD eller den vanliga desiern? [cute]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Floppsen:

Asså att köpa en ny mobil för att man ska börja gymnasiet va nog en av de sämsta ursäkterna jag hört [tard]

Alla i min snobbskola gör det för gymnasiet [cry]
Jag har en rätt gammal telefon (No touch [n]... ) och jag är ett teknikfreak så de e alltid najs med en ny telefon.

Varför ska det vara en ursäkt?
Vad annars ska man lägga pengarna på? [bigcheers]


   
SvaraCitera

oliver_953:

Värt pengarna?

vet inte vad den kostade, fick den av min papi när jag gick ut nian [blush]

oliver_953:

Vad använder du din telefon till?

Allt!

oliver_953:

Har du HTC desire HD eller den vanliga desiern?

den vanliga
kan nämna också att den är sjukt tålig! tappar den i golvet minst 5 gr o dagen och den fungerar fortfarande och ser bra ut [y]


   
SvaraCitera

Iphone om du tror du har en aning om vad du håller på med.

Android om du har en aning var du håller på med.


   
SvaraCitera

oliver_953:

Har du HTC desire HD eller den vanliga desiern?

Gissar på att hon har vanliga Desire, Desire HD är ingen tjejtelefon ;p


   
SvaraCitera

oliver_953:

rätt gammal telefon (No touch [n]... )

OMG! INGEN TOUCH!? Du kommer ju omöjligt klara av gymnasiet utan touch!


   
SvaraCitera