Aviseringar
Rensa alla

Bästa p-pillret på markaden är Yasminelle 28 ;D <333


Ämnesstartare

Bästa p-pillret jag någonsin haft, har ifs bara haft ett men det är helt klart det nyaste, modernaste p-pillret Yasminelle 28 med så låg hornomdos som det bara går och med kroppens naturliga guldkornshormoner. Jag rekkomederar denna sorten STARKT. Du får större bröst, finare former men framförallt ett säkert och bra skydd ... och MINDRE MENSVÄRK! Så det rekkomenderas varmt....Yasminelle 28 in my life, sluta ta trieonetta 28 snälla...alla klagar på att de blir deppiga, det blir ´man liksom inte av yasminelle, dock grät jag hela första veckan å hade ångest å va deppig, men det gick över sen 😉 PUSSHAJ <3 [love][censur][chocked][cool][rolleyes][crazy][wink][bigsmile][smile][tard][cheers][bigcheers][blush][love][no-no][zzz][ops][y][party]

Twilight_Dreamer_III___Walk_On.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

tigereyes:

kroppens naturliga guldkornshormoner.

[rolleyes]


   
SvaraCitera

tigereyes:

Du får större bröst, finare former men framförallt ett säkert och bra skydd ... och MINDRE MENSVÄRK!

Alltså.... det är ju olika från person till person flicka lilla. Jag AVSKYR Yasminelle.

tigereyes:

rieonetta 28

funkar utmärkt för mig [love]

tigereyes:

guldkornshormoner

HAHAHAHAHAH [cute][cute][cute][cute][cute][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså.... det är ju olika från person till person flicka lilla. Jag AVSKYR Yasminelle.

Santsant, detär olika för alla...men men ... guldkroppshormoner menarja hahaha XDhaha


   
SvaraCitera

tigereyes:

guldkroppshormoner menarja

Jag tror du menar GULkroppshormoner snarare 😛


   
SvaraCitera
smisk

SHIT VAD BRA!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skall lägga på minnet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tigereyes:

[love][censur][chocked][cool][rolleyes][crazy][wink][bigsmile][smile][tard][cheers][bigcheers][blush][love][no-no][zzz][ops][y][party]

irlgarv


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

btw, markera texten och tryck "citera" om du ska svara på något i forumet!


   
SvaraCitera

får man inte massa acne av den??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nobody:

får man inte massa acne av den??

Sådant är väl individuellt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har inte fått acne av den iaf. 😛 vad ja vet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min gynekolog gav mig yasminelle för att man enligt henne skulle få mindre akne.. Jag har efter ett halvår inte märkt nån minskning!! 🙁 Däremot har jag gått ner ett par kilo eller mer i vikt. Var i normalvikt innan med, men kanske kan vara intressant info för nån.. 🙂 Är 174 cm och vägde kanske drygt 60 kg innan. Nu väger jag mellan 56-58.


   
SvaraCitera

Jag har ätit yasminelle men mådde skit. Låg bara hemma och grinade och hade ingen lust till någonting. Jag åt dom i 4-5 måndader men mådde fortfarande skit. Bytte sen till cerazette men funkande inte heller för mig sen skulle jag byta till något annat då tyckte barnmorskan jag skulle prova yasminelle igen men jag ville inte må så dåligt igen. barnmorskan lovordade yasminelle och tyckte dom var så bra och frågade om det verkligen var pillrena som gjorde att jag mådde dåligt.
Det är så olika från person till person. För dig kanske yasminelle passar jättebra men för mig passade dom inte alls.


   
SvaraCitera

går bara upp i vikt av det...


   
SvaraCitera