Aviseringar
Rensa alla

Bästa praoplats?


Jötunheimer:
Jag har jobbat med grisar på prao. Trevligt men grisarna är rätt så korkade ibland.

mådde du ej dåligt av hur kasst de blev behandlade? de är ju fö öv smartare än hundar


   
SvaraCitera

det var nog fritids. det var verkligen min grej att jobba med ungar, kom jag på då. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

mådde du ej dåligt av hur kasst de blev behandlade? de är ju fö öv smartare än hundar

Nej, för de blev de inte. Har förresten svårt att tro att grisar är smartare än hundar. Hundar springer ju inte med huvudet före in i en vägg.


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Nej, för de blev de inte. Har förresten svårt att tro att grisar är smartare än hundar. Hundar springer ju inte med huvudet före in i en vägg.

Vi har nog lite olika åsikter där. 
Hundar lever också fria. Hundar i t ex hundhägn gör alla möjliga sjuka grejer för att de mår så dåligt. 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:

Vi har nog lite olika åsikter där. 
Hundar lever också fria. Hundar i t ex hundhägn gör alla möjliga sjuka grejer för att de mår så dåligt. 

Men jag har också hundar i hägn å de gör inga dumma saker.


   
SvaraCitera

Jötunheimer:

Men jag har också hundar i hägn å de gör inga dumma saker. 

syftar på hemlösa hundar som ofta farit illa. ej vanligt med sådana i sverige iofs. de på hundstallet har det nog överlag rätt bra. 


   
SvaraCitera

Hade prao i ett stall på fastlandet, tiderna var helt kaos då jag bodde där. Hatade det då men i efterhand var det helt okej. Har haft prao i andra stall med det var skit.


   
SvaraCitera

Praoade på en strippklubb när jag gick i 9an. Det var asnice. Mamma var jättestolt över mig.


   
SvaraCitera

Berit:
Ica, fått jobb där efter det

brau


   
SvaraCitera