Aviseringar
Rensa alla

Bästa sätt att ta kontakt


Har så jäkla dåliga minnen av sånt. En gång när jag var påväg hem efter skolan bar jag på en hylla jag hade köpt, när jag såg en tjej som var ute och rastade sin hund. "- hon var ju söt" tänkte jag och gick förbi henne. Sedan stannade jag, och hon gjorde detsamma. Vi stod där en stund, tills jag sa att hon hade en söt hund.

Sedan blev det väldigt awkward, jag trodde liksom att hon skulle dra men hon stod kvar, och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. "-inte många nuförtiden som rastar hundar utomhus, så kallt liksom". mm sa hon. Jag började sedan berätta lite om hur det kom sig att jag bar på en hylla, "sånt är livet" liksom. Vi stod där en liten stund till, för att sedan säga adjö till varandra.

hmm, vad var ämnet nu igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pette94:

Sedan blev det väldigt awkward, jag trodde liksom att hon skulle dra men hon stod kvar, och jag visste inte riktigt vad jag skulle säga. "-inte många nuförtiden som rastar hundar utomhus, så kallt liksom". mm sa hon. Jag började sedan berätta lite om hur det kom sig att jag bar på en hylla

Hih, ja verkade ju som att ni kanske var påväg att få lite kontakt där i alla fall men allt allt stelnade till^^


   
SvaraCitera

jag brukar göra elefanten, det funkar bra.


   
SvaraCitera

mopsen:

du kan ju börja med att fråga någonting relaterat till situationen kanske. som klockan eller om den vet när x-bussen går och sådär, eller så är du full hela tiden och shit löser sig av sig själv

+1


   
SvaraCitera