Aviseringar
Rensa alla

Bästa sättet att få ersättning på McDonalds?


Ämnesstartare

Kan nån något bra tips på att få extra mat på McDonalds? Typ en eller 2 extra hamburgare eller så? [bigsmile]


   
Citera

vill klistra [blush]


   
SvaraCitera

gå förbi kön i rusningstid och säg typ "är min mcfeast/bigmac/we klar än?[cute]"


   
SvaraCitera

farbror gugge:

gå förbi kön i rusningstid och säg typ "är min mcfeast/bigmac/we klar än?"

awesome.


   
SvaraCitera

köp en hambörjare ät halva, klaga på att den smakar konstigt och begär en ny, så får du en till.


   
SvaraCitera

variabel:

awesome.

vet:E är inte tillräckligt modig i förhållande till snål för att prova i praktiken dock[sad]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

gå förbi kön i rusningstid och säg typ "är min mcfeast/bigmac/we klar än?[cute]"

Denna funkar, spec om man säger "är blabla som min kompis/kille/pappa/mamma beställde klar än?"

Gjorde det aldrig själv, men känner folk som i princip livnärde sig på detta sätt under sin ungdomstid.
Hoppas bara att de som betalt för väntad mat får sedan dock. [sad]


   
SvaraCitera

isola:

Gjorde det aldrig själv, men känner folk som i princip livnärde sig på detta sätt under sin ungdomstid.

Aladdin stöld borde de kallas [cute][cool]


   
SvaraCitera

isola:

Hoppas bara att de som betalt för väntad mat får sedan dock. [sad]

klart de får[cute] bara att visa sitt kvitto i värsta fall liksom


   
SvaraCitera

farbror gugge:

klart de får[cute] bara att visa sitt kvitto i värsta fall liksom

Aha, smart. Fast jag brukar aldrig ta kvittot på donken. Men där står det väl inte om man har fått maten eller inte, bara att man betalt den?


   
SvaraCitera

Det bästa sättet är att behöva vänta jättelänge vid drive in, men det är lite svårt att konstruera. Men när det väl händer får man typ tre pajer och fem strips. Awesome!


   
SvaraCitera

isola:

Aha, smart. Fast jag brukar aldrig ta kvittot på donken. Men där står det väl inte om man har fått maten eller inte, bara att man betalt den?

men asså om de säger att man ska komma och hämta den senare så brukar man ju fåett kvitto som de skriver någon siffra på typ,? fick iaf jag sist jag handlade därför typ 2 år sen[blush]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men asså om de säger att man ska komma och hämta den senare så brukar man ju fåett kvitto som de skriver någon siffra på typ,? fick iaf jag sist jag handlade därför typ 2 år sen[blush]

Har jag aldrig fått. De säger bara att man ska komma om fem minuter eller så, men man borde alltid få en lapp.[sad]


   
SvaraCitera

isola:

Har jag aldrig fått. De säger bara att man ska komma om fem minuter eller så, men man borde alltid få en lapp.[sad]

men kanske inte var så mycket folk då? aja har ingen koll på hur de gör har aldrig jobbat på mcdonalds[sad]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

men kanske inte var så mycket folk då? aja har ingen koll på hur de gör har aldrig jobbat på mcdonalds[sad]

Du äter sällan där?


   
SvaraCitera