Aviseringar
Rensa alla

Bästa sättet att ta livet av sig på.


Ämnesstartare

Vilket är det bästa om teoretiskt minst smärtsamma sättet att ta sitt liv på?

Jag har insätt att det finns ingen för mig där ute och jag kommer nog aldrig hitta henne om jag endå bara sitter på UM. Mitt liv känns meningslöst, känner mig som en jävla robot.

Jag käkar antidepp piller och visst dem hjälper men hon jag går hos vill ta dem ifrån mig. Jag är så rädd för att hamna där jag var. Jag vill bara träffa en tjej. Men det verkar omöjligt så jag skall testa mina changser i nästa level om man säger så.

Jag meckar ju en del så jag har ganska mycket giftiga saker, men jag har hört att det skall vara mycket plågosamt sätt att dö på.

Kom nu med tips, hur skulle ni göra?

// Ensammaste killen i hela avlånga sverige [n]


   
Citera

[smile]


   
SvaraCitera

vet hur jag skulle göra men det håller jag för mig själv [smile]


   
SvaraCitera

Om man ska ta självmord borde man tänka på vilket sätt som gör det minst smärtsamt för bekanta istället för sig själv eftersom det redan är en egoistisk handling och det är de som behöver leva med ditt beslut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Supply and Demand:

en egoistisk handling och det är de som behöver leva med ditt beslut.

Men alla saker jag lämnar efter mig borde räcka till en begravning. Jag har 60 000 kr på mitt bank konto också


   
SvaraCitera

Ankan3:

Men alla saker jag lämnar efter mig borde räcka till en begravning. Jag har 60 000 kr på mitt bank konto också

menade sättet du gör det på, t.ex hoppa framför tåget är ju rätt respektlöst mot bekanta, eller låta dem finna dig liggandes i ditt eget blod osv


   
SvaraCitera

Alltså, nej.
Det är inte okej att ge folk tips till hur de ska ta livet av sig.
Kontakta BUP eller ta kontakt med skolkuratorn [cute]


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera